نسخه چاپی

ابراهيم‌زاده:

با آرامش می‌توانیم به روندمان ادامه دهیم

سرمربی نفت تهران گفت: اگر فشار نباشد و آرامش داشته باشیم با یك برنامه‌ریزی می‌توانیم رو به جلو برویم و به این روند ادامه دهیم.

به گزارش نمابه نقل از فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران برابر صبای قم در مورد اعتراض صبایی‌ها به زمان برگزاری مسابقه و اینکه عوامل بیرونی در این برد دست داشته‌اند،‌ گفت: وظیفه من این است که درباره تیمم صحبت کنم و یک بخش‌هایی مربوط به ما مربیان نمی‌شود اما وقتی که تغییراتی در زمان بازی انجام می‌شود خیلی موثر است.

وی عنوان کرد: در نیمه اول بد بودیم و فقط سازمان دفاعی خودمان را حفظ کردیم. دلیل بد بودن ما هم این بود که از روز چهارشنبه نمی‌دانستیم جمعه، شنبه یا یکشنبه بازی داریم. حتی تمرینات قبل از بازی‌مان را نتوانستیم به خوبی برگزار کنیم که این مسئله بسیار موثر است.

ابراهیم‌زاده افزود: صبا روز پنجشنبه یک بازی دوستانه انجام داد و از لحاظ فنی آماده بود اما این آمادگی را نداشتیم و به همین خاطر مشکلات را در نیمه دوم اصلاح کردیم. نیمه دوم شانس و موقعیت‌هایی ایجاد کردیم. صبا هم تیم هماهنگ و سرعتی بود که بازیکنان تکنیکی خوبی دارد. نباید فراموش کرد که ما در دو سال اخیر مقابل صبا نتایج خوبی نگرفتیم و هر وقت در استادیوم تختی بازی کردیم خوب نبودیم که این مسئله باعث ایجاد استرس در بازیکنان ما شد.

وی یادآور شد: در نیمه دوم با اصلاحاتی که انجام دادیم بهتر شدیم. آنها هم تغییراتی در تیم خود ایجاد کردند. خوشحالیم بازیکنان ما با کسب این امتیاز توانستند ذخایر امتیازی تیم را بیشتر کنند و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی نفت تهران در مورد اعتراض اعضای تیم صبا به داوری و اینکه به اعتقاد آنها یک پنالتی برایشان گرفته نشده اظهار داشت: ممکن است خیلی شرایط را من چک کنم و به آن اعتقاد داشته باشم اما این تصمیمی است که داور گرفته است. در بازی برابر پرسپولیس فکر می‌کردم روی موسوی پنالتی شده اما بعد که صحنه را دیدیم متوجه شدم تصمیم داور درست بود. نمی‌شود قضاوت کرد، باید صحنه را از تلویزیون دید و آنوقت در مورد آن قضاوت کرد. ترکی از داوران خوب ایران است و کمتر اشتباه می‌کند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه آیا نفت می‌تواند روند خود را ادامه دهد، تصریح کرد: اگر فشار نباشد و آرامش داشته باشیم با یک برنامه‌ریزی می‌توانیم رو به جلو برویم. در این فاصله زمانی که ایجاد شد سایپا 17 امتیازی شد، تراکتور 16 فجر 15 و ما با تیم سپاهان 14 امتیازی به رده چهارم رفتیم و این امکان وجود داشت که اگر امروز ببازیم حتی تا رده هفتم پایین بیاییم. اگر بازی‌ها همزمان برگزار شود با آرامش بیشتر و کم شدن این فشارها می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...