نسخه چاپی

سلیمی در گفتگو با نما مطرح كرد:

استفاده از امكانات دولتی برای رقابت در انتخابات، تخلف است/ نهادهای نظارتی برخورد كنند

عکس خبري -استفاده از امکانات دولتي براي رقابت در انتخابات، تخلف است/ نهادهاي نظارتي برخورد کنند

عضو هیئت رئیسه كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: متاسفانه استفاده از امكانات دولتی در آستانه انتخابات در دولت تدبیر و امید بسیار باب شده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به استفاده انتخاباتی دولت تدبیری و امید از امکانات دولتی، گفت: متاسفانه استفاده از امکانات دولتی در آستانه انتخابات در دولت تدبیر و امید بسیار باب شده است.
وی در ادامه به سفرهای انتخاباتی روحانی اشاره کرد و افزود: روحانی امروز بصورت متراکم سفرهای انتخاباتی خود را انجام می دهد این در حالی است که در طی چهار سال این گونه رفتارها را از روحانی شاهد نبودیم.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: برخی از روسای دولت استفاده از امکانات دولتی را برای خود حلال می دانند و امیدواریم شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات به این موضوع ورود کنند. سکوت نهادهای نظارتی در استفاده از امکانات دولتی قابل توجیه نیست.
وی با طرح سوالی مبنی بر این که چرا آقای روحانی در چهار سال گذشته تا این اندازه در سفرهای استانی پویا نبودند؟ خاطر نشان کرد: قطعا آقای روحانی بعد از گذشت چهار سال حتما جوان شده اند که تا این اندازه انرژِی دارند که در طول یک هفته دو تا سه سفر به استان ها انجام می دهند.

نماینده مردم محلات در خانه ملت در ادامه با اشاره به درج صحبت های ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید در صفحه اول روزنامه ایران تصریح کرد: روزنامه ایران در این اقدام خود تخلف آشکار و مشخصی را انجام داده است و وظیفه دستگاههای نظارتی است تا روزنامه ایران را به دستگاههای قضایی معرفی کنند و نباید از کنار این گونه تخلفات آشکار مسئولین دولتی مسئولان به راحتی از آن عبور کنند.
سلیمی گفت: شورای نگهبان در طول این چندین سالی که از برگزاری انتخابات در کشور می گذرد نشان داده است که منافع کشور را بخاطر برخی از افراد کنار نمی گذارد در انتخابات پیش رو نیز بار دیگر با صلابت ظاهر خواهد شد و اجازه نخواهد داد تا افرادی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زنند که منافع و مصالح کشور را در نظر نگیرند.
وی افزود: برای شورای نگهبان در بررسی صلاحیت فرقی نمی کند که نامزدهای انتخاباتی به تکلیف رهبری توجه نکرده اند یا افرادی که بخواهند از امکانات دولتی در جهت تبلیغات انتخاباتی بهره مند شوند چراکه شورای نگهبان تکلیف خود را بخوبی می داند و تنها در صلاحیت های نامزدها تکلیف خود را اجرا خواهد کرد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: معتقد هستیم شورای نگهبان می بایست در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی از کوچکترین مسئله ای که باعث رد نامزدهای انتخاباتی می شود را نیز در نظر گیرد.
نماینده مردم محلات در خانه ملت خطاب به روحانی گفت: رئیس دولت تدبیر و امید باید اجازه دهد تا در کشور استانداران، بخشداران و دهیاران کار خود را در کشور انجام دهند.
سلیمی به تذکر و تأکید بخشداران به دهیاران برای رای دادن به روحانی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که بخشداران به روستاها رفته و خطاب به دهیاران بیان می کنند که در انتخابات به روحانی رای دهند و این گونه رفتار کردن برای دولت آقای روحانی بسیار زشت است.
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خاتمه گفت: فرماندران بعد از گذشت چهار سال از روی کار آمدن دولت تازه به فکر افتاده اند که با مردم مهربان باشند و به وفور در جریان برگزاری انتخابات جلسه تشکیل می دهند.

۱۳۹۶/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...