نسخه چاپی

محمدعلی پور مختار در گفتگو با نما:

دولت تنها در شعار با واردات بی رویه مخالفت می‌كند

عکس خبري -دولت در شعار با واردات بي رويه مخالفت مي‌کند

عضو كمیسیون حقوقی قضیی مجلس گفت: متاسفانه وزیری متولی مقابله با واردات بی رویه است كه اعتقاد اولش واردات كالا به كشور است.

محمد علی پور مختار، عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه به افزایش واردات کالا و خدمات به کشور گفت: در رابطه با واردات بی رویه کالا و خدمات به کشور اینقدر از مسئولان مربوطه سوال کردیم که دیگر خودمان خسته شدیم.
وی در ادامه افزود: متاسفانه وزیری متولی مقابله با واردات بی رویه است که اعتقاد اولش واردات کالا به کشور است.
پورمختار تصریح کرد: وزیر صنعت و معدن و تجارت از همان روز اول سرپرستی وزارت بیان کرد باید درب های کشور بر رروی کالاهای بیگانه باز شود.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس ادامه داد: حذف هولگرام از روی پاکت های سیگار و کد شبنم از جمله اقداماتی بود که وزیرمی توانست در جهت واردات بی رویه کالا به کشور اقدام کند و با این عملکرد امروز شاهد افزایش سر سام آور کالا به کشور هستیم.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت اظهار داشت: در وزارت خانه صنعت معدن تجارت رانت هایی ایجاد شده است که به برخی از افراد اجازه واردات کالا به کشور داده می شود اما از واردات کالا از برخی از افراد دیگر به کشور جلوگیری بعمل می آید.
پورمختار در ادامه به طرح تحقیق و تفحص از وزارت صنعت معدن تجارت در جهت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت خانه در قبال واردت کالا و ثبت سفارشات و تبعیض هایی که در این وزارت خانه به نفع اشخاص خاص می شود خبر داد و گفت: این تحقیق تفحص را در مجلس تدوین و تقدیم به هیئت رئیسه کرده ایم.
وی گفت: وزارت خانه صنعت معدن تجارت برای این که به افرادی که رانت برای آنها ایجاد نشده است ضرر و صدمه ای وارد نشود به گونه ای عمل می کنند که بازار به نفع کالای وارداتی تمام شود.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در خاتمه بیان داشت: معتقدم وقتی رئیس جمهور به مسائل حقوق شهروندی حساس هستند این نقض آشکار حقوق شهروندی را در دولت تدبیر و امید دنبال کنند.

۱۳۹۶/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...