نسخه چاپی

پرسپولیس فقط در حد یك نام

عکس خبري -پرسپوليس فقط در حد يک نام

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر از پرسپولیس فقط نام آن باقی مانده است.

به گزارش نما، رضا وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از پرسپولیس فقط نامش باقی مانده و در حال حاضر فقط 3،4 بازیکن در حد این تیم هستند. شرایطی که وجود دارد بسیار بد است و پرسپولیس که زمانی همه با احترام درباره آن صحبت می‌کردند به این حال و روز افتاده است.

وی با اشاره به برخی انتقادها از مدیریت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: رویانیان در پرسپولیس انقلاب کرد و کارهای قشنگی انجام دادند اما کسانی که به او مشاوره می‌دهند دلشان با پرسپولیس نیست.

وطنخواه ادامه داد: جذب بازیکنان ملی پوش و خوب یکی از کارهای خوب رویانیان بود و در کنار آن تشکیل کمیته فنی و حتی آمدن ژوزه به ایران هم کار کوچکی نبود. این مربی کارنامه بسیار خوبی داشت. نباید همه چیز را گردن رویانیان بیندازیم. عوامل مختلفی وجود دارد که پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد و کوچکترین درصد آن شاید مدیریت باشد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما کریمی باید از لیست تیم بیرون می‌ماند یا خیر، گفت: از برخی صحبت‌های ژوزه تعجب می‌کنم. او می‌گوید هنوز برخی از بازیکنان را نمی‌شناسم اما سؤال من اینجاست مگر علی کریمی نیاز به شناختن دارد؟ کریمی با همه فوتبالیست‌های ایران فرق دارد. کریمی را راحت به دست نیاوردیم که می‌خواهیم او را راحت از دست بدهیم. او برای فوتبال ما زحمت کشیده و مردم حق دارند این بازیکن را تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که ماندن ژوزه به صلاح است یا خیر، به فارس گفت: پرسپولیس از 9 بازی 7 امتیاز کسب کرده و آیا باید با این شرایط بماند؟ اگر اتفاقاتی که امسال برای پرسپولیس افتاد، سال قبل رخ می‌داد و مربی ایرانی بود، چه سرنوشتی در انتظار مربی بود؟ ژوزه همین امروز باید برود. اگر من جای او بودم این کار را می‌کردم.

وطنخواه در پایان گفت: در ایران با بازیکنانمان قراردادهای یک ساله بسته می‌شود اما در فوتبال روز دنیا این اتفاق‌ نمی‌افتد و با بازیکنان هفته به هفته کار می‌کنند و اگر کسی کم کاری کند، با او قطع همکاری خواهند کرد. این موضوع اگر در پرسپولیس اجرامی‌شد بازیکنان کم کار حساب کار خود را می‌کردند. جریمه‌ای که رویانیان در نظر گرفته بسیار خوب بود. امیدوارم این موضوع شوکی شود تا حداقل بازیکنان کمی به خودشان بیایند.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...