نسخه چاپی

اتهامات فائزه بیشتر از این موارد است

عکس خبري -اتهامات فائزه بيشتر از اين موارد است

انشاالله در این فاصله 6 ماه كه قرار است در زندان به سر ببرد،دیگر اتهامات وی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

به گزارش نما به نقل از رویداد؛ فائزه هاشمی پیشتر از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس محکوم شده بود. ولی از آنجایی که وی نامبرده از اجرای حکم استنکاف ورزیده و خود را معرفی نکرده بود لذا توسط ماموران ذی زبط و بر اساس حکم قانونی روانه زندان شد.


فائزه هاشمی در حکم بدوی که سیزدهم دی ماه 1390 توسط قاضی ابوالقاسم صلواتی صادر شد، به 6 ماه حبس و 5 سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها، فضای مجازی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.






در خصوص حکم اجرا شده از طرف قانون برای فائزه هاشمی نظر حمید رسایی نماینده مردم در مجلس را خواستار شدیم که در ادامه می خوانید.


حجه الاسلام حمید رسایی در گفتگو با خبرنگار رویداد مبنی بر اجرای شدن حکم صادره در خصوص فائزه هاشمی گفت: حکم صادره یکی از موارد اتهامات وی بوده است و اتهامات ایشان خیلی بیشتر از این است.


وی ادامه داد، هنوز موارد فتنه 88 مورد بررسی قرار نگرفته است. انشاالله در این فاصله 6 ماه که قرار است در زندان به سر ببرد،دیگر اتهامات وی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.


رسایی در خصوص مهدی هاشمی نیز گفت: مهدی هاشمی فکر می کرد دستگاه قضایی کاری به خانواده هاشمی ندارد و با این تصور قصد بازگشت به ایران را داشت، اما زمانی که متوجه شد این طور که او متصور شده است، نیست، تصمیم گرفت برنگردد.

وی در پیشنهادی گفت: بهتر است مهدی برگردد با هر عاقبتی که برای خودش در ایران تصور می کند، چرا که هرچه باشد از عاقبت در دام سازمان های بیگانه افتادن بهتر خواهد بود.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...