نسخه چاپی

پورمختار در گفتگو با نما مطرح كرد:

استفاده از امكانات دولتی خلاف قانون است/ دستگاههای نظارتی برخورد كنند

عکس خبري -استفاده از امکانات دولتي خلاف قانون است/ دستگاههاي نظارتي برخورد کنند

عضو كمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: بر اساس قانون هیچ دولتی اجازه ندارد تا از امكانات دولتی در جهت تبلیغات خود استفاده كند.

محمد علی پور مختار نماینده مردم کبودر آهنگ و بهار در خانه ملت و عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نما، در واکنش به استفاده دولت از امکانات دولتی در جهت تبلیغات انتخاباتی، گفت: بر اساس قانون هیچ دولتی اجازه ندارد تا از امکانات دولتی در جهت تبلیغات خود استفاده کند.
وی در ادامه افزود: از آنجایی تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری برای بیان دیدگاهها و نظرات خود از سازمان صدا و سیما به طور یکسان بهره می برند از این نظر قانون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تنها در این زمینه جز رسانه ملی محسوب نمی کند.
نمانیده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: اگر دولتی بخواهد بدور از رعایت اصول و مقررات قانونی از امکانات دولتی در جهت تبلیغات استفاده کند قطعا خلاف قانون رفتار کرده و طبق قوانین موجود وظیفه دستگاههای نظارتی و قوه قضاییه است که با متخلف برخورد کنند.
عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: در استفاده از امکانات دولتی فرقی میان تأیید صلاحیت و یا قبل از ثبت نام نامزد انتخاباتی وجود ندارد چرا که تبلیغات تبلیغات است مگر تبلیغات غیر از تیتر زدن و در صفحه نخست قرار دادن برنامه های ستاد انتخاباتی و دیدگاه های نامزد و یا اعضای ستاد انتخاباتی است.
پورمختار با تأکید بر این مطلب که به اعتقاد من برجسته کردن مطلب مسئولین ستاد انتخابات کاندیدایی در روزنامه دولتی تخلف انتخاباتی محسوب می شود، گفت: بر اساس قانون منع استفاده از امکانات دولتی برای نامزدهای انتخاباتی فرقی نمی کند که استفاده از امکانات دولتی یه نامزد انتخاباتی در بعد از ثبت نام یا در زمان تبلیغات انتخاباتی باشد.

۱۳۹۶/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...