نسخه چاپی

خداحافظی كاپیتان جنجالی از فوتبال ملی

عکس خبري -خداحافظي کاپيتان جنجالي از فوتبال ملي

مدافع جنجالی تیم فوتبال چلسی تنها 24 ساعت قبل از اینكه بخواهد در خصوص اظهارات نژادپرستانه در خصوص "آنتون فردیناند" به اتحادیه فوتبال انگلستان پاسخ دهد از فوتبال ملی خداحافظی كرد.


به گزارش نما به نقل از مهر، تری در سال 2010 به دلیل رابطه با نامزد "وین بریج" بازوبند کاپیتانی انگلستان را از دست داد. وی در ماه فوریه به دلیل اظهار نژادپرستانه علیه "آنتون فردیناند"، مدافع تیم فوتبال کویینزپارک رنجرز، به دادگاه فراخوانده شد.

بر پایه گزارش ساکرنت، تری بر اساس رای دادگاه "وست مینستر" بیگناه شناخته شد اما اتحادیه فوتبال انگلستان به تحقیقات خود در خصوص این مسئله ادامه داد و روز دوشنبه (امروز) را برای استماع گفته های این بازیکن تعیین کرده است.



تری گفت: من کناره گیری خود را از فوتبال اعلام می کنم. می خواهم از مربیان تیم فوتبال انگلستان که مرا برای حضور در 78 بازی ملی انتخاب کردند تشکر کنم. احساس بسیار خوبی از بودن در کنار همه بازیکنانی دارم که با آنها بازی کرده ام. از بازیکنان، هواداران و خانواده ام به خاطر حمایت هایی که در طول دوران حضورم در تیم ملی از من به عمل آوردند تشکر می‌کنم. بازی در تیم ملی انگلستان و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم آرزویی بود که از دوران کودکی در سر داشتم و این واقعا افتخار بزرگی است.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...