نسخه چاپی

ربیعی: سه میلیون بیكار در كشور داریم

یك نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت اشتغال گفت: وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اعلام كرد سه میلیون و۲۰۰ هزار بیكار در كشور وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر: یک نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت اشتغال گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد سه میلیون و۲۰۰ هزار بیکار در کشور وجود دارد.

جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی آخرین وضعیت اشتغال امروز برگزار شد.

یک منبع آگاه در خصوص جزئیات این جلسه اظهار داشت: آقای وزیر در این جلسه چالش هایی را مطرح کرد که با توجه به این چالش ها نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی گفت: آقای ربیعی رقم بیکاری را سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد که این رقم برخلاف واقعیاتی است که نمایندگان در حوزه های انتخابی شان می بینند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: طبق گزارش آقای ربیعی، در چشم انداز سال ۱۴۰۰، باید ۳۱میلیون و ۲۰۰ هزار شغل داشته باشیم که الان ۲۲ میلیون و ۵۰۰ شغل داریم. وزیر تعاون معتقد بود که اگر هر سال ۱ میلیون شغل ایجاد کنیم تا سال ۱۴۰۰ همین نرخ بیکاری ادامه خواهد داشت و کاهش نخواهد یافت.

وی افزود: در ادامه کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش ها گزارشی از وضعیت اشتغال در کشور ارائه داد و انتقادات جدی در مورد عدم وجود متولی برای رصد وضعیت اشتغال کشور بیان کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پس از آقای جلالی، سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی صحبت خواهد کرد. پس از آن نیز ۵ نفر از نمایندگان به قید قرعه برای بیان نظرات خود انتخاب شدند تا صحبت کنند.

۱۳۹۶/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...