نسخه چاپی

حاتمی كیا اینبار در سوریه فیلم می سازد

محمد خزاعی تهیه‌كننده به همراه گروه تولید «پرواز به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌كیا مجدداً عازم سوریه هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، گروه تهیه و تولید جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با عنوان «پرواز به وقت شام» عازم سوریه شدند تا علاوه بر انتخاب نهایی بازیگران سوری امکان تولید فیلم در این کشور را نیز فراهم کنند.

مدتی است پیش تولید این اثر با نام موقت «پرواز به وقت شام» آغاز شده و تهیه‌کنندگی این اثر برعهده محمد خزاعی است. حاتمی‌کیا در این فیلم به شرایط سوریه و فعالیت تکفیری‌هادر فیلم توجه دارد.

هم اینک بابک حمیدیان و هادی حجازی فر در نقش‌های اصلی حضورشان در فیلم قطعی شده است و بازیگران سوری نیز به گروه بازیگران ایرانی اضافه می‌شوند.

فیلم نیاز به ساخت دکور دارد که گروه تولید در تدارک ساخت دکورها در تهران و سوریه هستند. بخش‌های اصلی فیلم در هواپیما می‌گذرد و «مهدی جعفری» مدیریت فیلمبرداری تازه ترین فیلم حاتمی کیا را عهده دار است. او پیش از این فیلمبرداری فیلم «ما همه خوبیم» را در کارنامه کاری خود ثبت کرده و اولین همکاری حضور در کنار حاتمی‌کیا را در این فیلم تجربه می‌کند.

براساس پیگیری‌ها ، پیش از سال صحبت‌هایی با محمود کلاری برای فیلمبرداری اثر صورت گرفته بود که به دلیل طولانی شدن سفر این فیلمبردار به نام سینما همکاری ایشان در این فیلم محقق نشد.

۱۳۹۶/۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...