نسخه چاپی

مجیدی سكوت كند، قلعه نویی برمی گرداندش

عکس خبري -مجيدي سكوت كند، قلعه نويي برمي گرداندش

حاجیلو، مدیر آكادمی استقلال گفت: «مجیدی این را بداند اگر بی حرمتی كند روزی هم به خودش بی حرمتی می شود.»

به گزارش نمابه نقل ازجام ، اصغر حاجيلو، يار غار ناصر حجازي، گفت که حجازي بر خلاف ادعاي فرهاد مجيدي هيچ مكتبي نداشت. او گفت: «حجازی مکتبی نداشت. من این مساله را در 40 سال زندگی با او فهمیدم. ناصر ساده زندگی می کرد و به دنبال منافع شخصی نبود. مصلحت مردم و موفقیت استقلال برایش از هر چیز دیگری بیشتر اهمیت داشت و خودش را به فرد یا جمعی نچسباند.»


حاجيلو درباره دعواهاي مجيدي و قلعه نويي هم اين طور نظر داد: «مجیدی را به عنوان یک استقلالی دوست دارم چون روزهای خوبی را با استقلال داشت. اما او هم باید بداند امیر هم قهرمانی های زیادی را برای استقلال به دست آورده است و دو زانویش را هم برای استقلال داد. همه ما استقلالی ها باید بدانیم شخص مهم نیست و اگر این تیم را واقعا دوست داریم باید به فکر موفقیت تیم باشیم. موضع گیری و بی حرمتی خوب نیست.»


حاجيلو كه در تمام دوران فوتبال بازي كردنش در استقلال بود، به مجيدي توصيه هم کرد: «مجيدي اگر سربلندی استقلال را می خواهد بگذارد استقلال، فتح الله زاده، قلعه نويی و بازیکنانش آرامش داشته باشند. البته قبل از همه این ها هوادار باید آرامش داشته باشد. فکر می کنم مجیدی اگر سکوت کند بهتر باشد. امیر کلا آدم باگذشتی است و شاید دوباره او را به استقلال برگرداند! مجیدی این را بداند اگر بی حرمتی کند روزی هم به خودش بی حرمتی می شود. این را موی سپید من می گوید.»



حاجيلو مي گويد اين حاشيه ها تاثيري در رسيدن استقلال به هدفش ندارد: «اين حاشيه ها شاید در رسیدن اسقلال به موفقیت وقفه بیفتد اما این تیم امسال به اهدافش می رسد زیرا می دانم مدیریت، کادر فنی و بازیکنان برای سربلندی باشگاه از جان مایه می گذارند.»

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...