نسخه چاپی

گفتگوی احمدی نژاد با واشنگتن پست

عکس خبري -گفتگوي احمدي نژاد با واشنگتن پست

هر چند كه این سفر، آخرین سفر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران به نیویورك بود اما او طوری سخن می گفت كه گویا این سرباز بازنشسته از عرصه سیاسی ایران حذف نخواهد شد.

به گزارش نما، روزنامه واشنگتن پست(Washington Post) نوشت: «به نظر می رسد که احمدی نژاد به آرامی مبارزه خود را ادامه می دهد و هیچ توجهی به تهدیدات اسرائیل ندارد. او پیش بینی کرد که تا انتخابات آمریکا هیچ اتفاقی در مذاکرات اتمی رخ نخواهد داد. در آستانه مجمع عمومی سازمان ملل، مصاحبه ای با احمدی نژاد در مورد حمله نظامی به ایران، اتحاد این کشور با سوریه و نگرانی های آمریکا انجام دادیم.»



این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «در این مصاحبه احمدی نژاد به نوعی نجات دهنده سیاست های ایران و منتقد سیاست های آمریکا و اسرائیل نشان داده شدو او انتقادات زیادی به جهان عرب داشت. تن صدای او آرام بود و به آرامی انتقادات خود را مطرح می کرد. او از شکست و عدم موفقیت اسرائیل در حمله به ایران حرف زد. او با این تحلیل که نتانیاهو در مورد حمله به ایران بلوف می زند، موافق بود.»



واشنگتن پست افزود: «او بر این باور بود که آمریکا در سرتاسر جهان، با جهان دیگری از اسلام روبرو شده است و در حال حاضر در جنگ عراق و افغانستان و ناآرامی های جهان عرب، شاهد چیزهای دیگری است. احمدی نژاد همچنین از آمادگی کامل ایران برای از سرگیری مذاکرات خبر داد. احمدی نژاد همچنین اعلام کرد ایران تاکنون برای مذاکرات مستقیم جهت ایجاد ثبات در افغانستان آمادگی خود را نشان داده است.»



این روزنامه در پایان نوشت: «هر چند که این سفر، آخرین سفر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور ایران به نیویورک بود اما او طوری سخن می گفت که گویا این سرباز بازنشسته از عرصه سیاسی ایران حذف نخواهد شد و اصلاً در جهان هم جنگی رخ نخواهد داد.»

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...