نسخه چاپی

نظر احمدی نژاد در مورد همجنسگرایی

عکس خبري -نظر احمدي نژاد در مورد همجنسگرايي

احمدی نژاد: «آیا كسی از راه ازدواج همجنسگرایی متولد می شود؟ همجنسگرایی قطع كننده نسل هاست.»

به گزارش نما، سایت سی ان ان(CNN) نوشت: «محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، در مصاحبه با سی ان ان به شدت از فیلم ضداسلامی انتقاد کرد. او گفت که چنین فیلم هایی تحریک آمیز هستند.»



این سایت ادامه داد: «احمدی نژاد در مورد اسرائیل گفت در صورتی که اسرائیل به ایران حمله کند، ما مقابله به مثل خواهیم کرد. او گفت: "صهیونیست ها به دنبال جنجال آفرینی پیرامون جنگ هستند. من فکر می کنم آنها به دنبال راهی هستند تا رفتار خود را توجبه کنند اما به آخر خط رسیده اند."»



سی ان ان افزود: «احمدی نژاد در مورد ازدواج همجنسگراها، این سوال را مطرح کرد که "آیا کسی از راه ازدواج همجنسگرایی متولد می شود؟" او گفت: "همجنسگرایی قطع کننده نسل هاست. چه کسی گفته که اگر شما کار زشتی انجام می دهید و به آن اعتقاد دارید و بقیه رفتار شما را نمی پسندند، آن وقت بقیه آزادی شما را زیر سوال می برند؟ این امر باید اصلاح شود."»



این سایت در ادامه نوشت: «احمدی نژاد گفت که اگر گروهی این امر را به رسمیت می شناسند، نباید از دیگر کشورها بخواهند که این امر را همچون آنها قبول کنند.»



سی ان ان در پایان نوشت: «احمدی نژاد در مورد درستی و عشق میان تمام انسان ها حرف زد. او گفت افراد یهودی زیادی در ایران زندگی می کنند. ایرانی ها با این افراد رابطه خیلی خوبی دارند و حتی برخی از مسلمانان با خانواده های مسیحی و یهودی ازدواج می کنند و ما مشکلی با آن نداریم. او گفت که رنگ، فرهنگ، دین و زبان عامل اختلاف نیست.»

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...