نسخه چاپی

اوضاع بیكاری، معیشت مردم و قاچاق فاجعه است/ وقتی مردم بفهمند وزیر این دولت صدها میلیارد ثروت دارد اعتمادشان را از دست می‌دهند

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: مردم وقتی بفهمند این وزرا صدها میلیارد تومان ثروت دارند اعتمادشان را از دست خواهند داد.

به گزارش نما، محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف امروز چهارشنبه (7 اردیبهشت ماه 96) در نشست صمیمی مدیران ستاد «حامیان دولت مردم»، اظهار داشت: عده‌ای با پررویی مدام تکرار می‌کنند که به ما رأی دهید چون ما نمی‌گذاریم جنگ شود اما باید بدانند کسانی نمی‌گذارند جنگ شود که حاضرند بروند خون بدهند، شهید شوند و دشمن را همان جا در سوریه متوقف کنند. آنها هستند که نمی‌گذارند جنگ شود.

وی افزود: آنها نگذاشتند تاکنون دشمن به ما حمله کنند این جمله برای همه عقلا روشن است که آمریکا اگر هر لحظه بتواند طومار جمهوری اسلامی را در هم بپیچد دریغ نمی‌کند. هر کسی هم این را قبول دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف همچنین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب هم فرمودند گروه‌های قبلی و گروه‌های جدید فرقی با هم نمی‌کنند هر موقع توانستند به ما ضربه بزنند زدند و اکنون هم اگر بتوانند ضربه بزنند قطعاً این کار را خواهند کرد.

دهقان بر همین اساس اضافه کرد: ما در بحث ضربه خوردن در عرصه نظامی اکنون به برکت خون شهدا بیمه شده‌ایم. از بُعد نظامی به خاطر اقتدار و عزتمان خطری ما را تهدید نمی‌کند. آن هم به خاطر خون شهدا و قاسم سلیمانی‌هایمان. ما در اوج عزت، اقتدار و شکوه تاریخی خودمان هستیم.

وی ادامه داد: به خاطر موشک‌های چند هزار کیلومتریمان جرأت نمی‌کنند به ما بزنند؛ اگر تاکنون جرأت کرده بودند و اگر می‌دانستند که فضا برای ‌آنها فراهم است دریغ نمی‌کردند و اتفاقاً زمانی این خطر نظامی ما را تهدید می‌کند که ما از درون به هم بپاشیم و مردم را از دست بدهیم و در این صورت مردم از این انقلاب و جمهوری اسلامی دیگر دلسرد می‌شوند.

دهقان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مردم مسئولان مردمی را روی کار نبینند احساس می‌کنند تعدادی در زندگی شاهانه و قصرهای آن چنانی زندگی می‌کنند و خودشان لابه‌لای خاک و گل دست و پا می‌زنند. یک وزیر از این وزرا صد شرکت دارد. در مجلس هم آقای قاضی‌پور اشاره کرد که آقای ‌آخوندی بیش از 121 شرکت دارد که من با شمارش آنها توانستم 136 شرکت را پیدا کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم وقتی بفهمند این وزرا صدها میلیارد تومان ثروت دارند اعتمادشان را از دست خواهند داد. یک وزیری که از همان ابتدای انقلاب مبلغ مشخصی حقوق می‌گرفت سؤال اینجاست مگر چقدر ارث پدر شما بود، در این چندین سال وزیر، معاون وزیر یا هر سمت دیگری داشتید صدها میلیارد تومان ثروت پیدا کرده‌اید؟!

دهقان همچنین تصریح کرد: جنگ امروز جنگ اقتصادی است وقتی می‌بینیم بسیاری از مسئولان ساعت 9 سرکار می‌آیند و 12 هم می‌روند و کار هم نمی‌کنند، کشور را رها کرده‌اند. چگونه اعتماد رقم بخورد!؟

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ادامه یادآور شد: جنگ ما جنگ اقتصادی است، نبرد ما نبرد نظامی نیست که آقای روحانی هر روز بیاید و بگوید اگر من نباشم جنگ می‌شود . ما نبردی نداریم ! اگر هم میدانی باشد نبرد آن قاسم سلیمانی‌ها هستند، حداقل آن این است که شما نیستید! نه قبل از آن بودید و نه الان. مردان میدان نبرد ما کسان دیگری هستند، ما در داخل مشکل داریم و آن مدیریت است. متأسفانه مرد میدان این نبرد هم شما نیستید!

وی ادامه داد: مردم خواهان تغییرات اساسی هستند، این اوضاع بیکاری، معیشت مردم و این درد و وضعیت قاچاق کالا فاجعه است. 25 میلیارد دلار کالاهای بنجل خارجی وارد کشور می‌شود و کارخانه‌های ما یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند این یعنی مدیریت جواب نداده است. به مدیریت‌های قبلی ما هم متأسفانه به نحوی ما انتقادات جدی به آنها داریم اما فعلاً مسأله ما این مدیریت است (مدیریت فعلی). کشور نیازمند یک تحول است. انقلاب اقتصادی که ‌آقای دکتر قالیباف به صورت هوشمندانه انتخاب کرده نیاز روز جامعه است.

دهقان همچنین عنوان کرد: بستر این انتخابات یک شخصیت مانند دکتر قالیباف را می‌طلبد که کشور دچار یک تحول اقتصادی شود. اکنون مشخص شده است که مشکل صرفاً تحریم نیست مذاکره مشکل را حل نمی‌کند و گرنه مذاکره که کردند و تا پایان هم رفتند و همه حمایت کردند. پس فرمول فقط آن نبود. اصل مشکل سوءمدیریت و اتفاقاً سوءتدبیر است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به اینکه تدبیری در حقیقت صورت نگرفت به وعده های محمدباقر قالیباف اشاره کرد و گفت: وعده‌هایی که آقای قالیباف می‌دهد با توجه به روحیه، سوابق، تحرک و نشاط و مدیریت ایشان عملی خواهد بود اما این دیگر بستگی به ما دارد که چقدر در این میدان حرارت داشته باشیم و در ایجاد این تحول نقش آفرینی نماییم.

وی ادامه داد: اکنون کشور نیازمند شخصی مانند دکتر قالیباف است؛ کشور دچار مشکل شده و مردم مشکلات معیشتی دارند و زندگی‌شان دچار اختلال شده، کارخانه‌ها خوابیده و حتی واحدهای صنفی یکی پس از دیگری خوابیده و فشارهای مالیاتی، بیمه‌ای و انواع فشارها بر مردم و از این طرف هم رکود بی‌سابقه تاریخی که از اول تاریخ انقلاب تاکنون چنین رکودی را در کشور تجربه نکردیم که در حال حاضر در کشور حاکم شده پس نیازمند یک تحول است، این دیگر هنر ما است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف ادامه داد: ما چه با جریان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب دعوا نداریم و بحمدلله بستر برای یک حرکت جمعی که باعث تحول در کشور شود فراهم است
منبع: فارس

۱۳۹۶/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...