نسخه چاپی

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با نما:

پخش زنده مناظرات قطعا در تصمیم‌گیری مردم نقش خواهد داشت

عکس خبري - پخش زنده مناظرات قطعا در تصميم‌گيري مردم نقش خواهد داشت

محمد وحدتی عضو كمیسیون اجتماعی مجلس گفت: : كاندیداها باید مدنظر داشته باشند كه شفافیت اطلاعات ارائه شده به مردم و حرف زدن بدون ابهام با آنها باعث تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد در خانه ملت و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نما با اشاره به ضرورت رعایت اصول تبلیغاتی در مناظره‌های زنده تلویزیونی از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پخش زنده مناظرات انتخاباتی باعث شفاف‌سازی شده و مردم را با دیدگاه‌های کاندیداها در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌سازد.
وی با اشاره به شرایط امروز جامعه و جایگاه ایران در جهان افزود: مباحث ارائه شده در مناظرات زنده باید به گونه‌ای باشد پاسخگوی نیازهای روز مردم و سیاست جهانی باشد.
نماینده مردم بستان آباد با بیان این‌که پخش زنده مناظرات قطعا در تصمیم‌گیری مردم نقش مثبتی خواهد داشت، گفت: مباحث ارائه شده از سوی کاندیداها مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک بزرگی خواهد کرد و هرچه که شفافیت بالا باشد، مردم علاقه بیشتری برای شرکت در انتخابات نشان می‌دهند و مشارکت حداکثری در عرصه انتخاباتی به عمل می‌آید که این مشارکت حداکثری باعث تثبیت سیاست‎های ایران در منطقه و جهان می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: کاندیداها باید مدنظر داشته باشند که شفافیت اطلاعات ارائه شده به مردم و حرف زدن بدون ابهام با آنها باعث تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.
وحدتی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در تبلیغات و به خصوص مناظرات تلویزیونی اظهار داشت: سیاست ما بر مبنای ایدئولوژی اسلامی شکل گرفته و اخلاق حرف اول را می‌زند لذا کاندیداها و هواداران آنها باید مقید به اصول اسلامی و رعایت خطوط قرمزها باشند تا به کسی توهین نشود.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری انتخابات نهایتا یکی از کاندیداها به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم انتخاب خواهد شد و آن شخص رئیس جمهور همه مردم خواهد بود بنابراین بهتر است اخلاقیات در طول روند تبلیغاتی از سوی کاندیداها کاملا ملاحظه شود چرا که مردم قطعا در انتخابات کاندیدای اصلاح به فاکتور اخلاق و رعایت انصاف توجه خواهند کرد.
وحدتی با تاکید بر اینکه شناخت مسائل و مشکلات جامعه از سوی کاندیداها ضرورت بالایی دارد، افزود: کاندیداها باید با مردم صادقانه صحبت کنند و برنامه‌های خود را در تمام عرصه‌ها به درستی تبیین کنند و اولویت خود را برای حل معضلات کشور برای مردم تبیین کنند.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به این‌که امروز بحث بیکاری و اشتغال یکی از معضلات بزرگ جامعه است، گفت: همه کاندیداها باید در این زمینه برنامه عملی و کاربردی مناسب و زمان‌بندی شده‌ای ارائه دهند و از افراد صاحب‌نظر و کارشناسان این حوزه کمک بگیرند.
نماینده مردم بستان ‌آباد تصریح کرد:‌ کاندیداها باید بدانند که بعد از رئیس جمهور شدن در انتخاب کابینه فقط باید شایسته سالاری و تخصص را مدنظر قرار دهند و ترجیح شان بر انتخاب دوست و آشنا نباشد چرا که این امر در آینده مشکل‌ساز خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: کاندیدایی که با رای مردم به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب می‌شود باید دوست بازی و فامیل‌بازی را کنار بگذارد و منافع مردم و اسلام را در نظر بگیرد و در راستای مشکلات مردم قدم بردارد.

۱۳۹۶/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...