نسخه چاپی

سید علی طاهری در گفتگو با نما

دولت راستگویان با مردم صادق نیست/ تناقض شدید ادعای روحانی باآمار اشتغال مركز آمار / ارائه آمار اشتغال از سوی دولت با واقعیت همخوانی ندارد

عکس خبري -دولت راستگويان با مردم صادق نيست/  تناقض شديد ادعاي روحاني باآمار اشتغال مرکز آمار / ارائه آمار اشتغال از سوي دولت با واقعيت همخواني ندارد

نماینده ادوار مجلس گفت: متاسفانه شاهد هستیم كه وزیر كار و امور اجتماعی آمار بیكاران را در قالب گزارشی محرمانه به مردم ارائه می كند و این امر بیانگر این این مطلب است كه آمارایجاد شغل برای شاغلین از سوی دولت واقعی نبوده است.

سید علی طاهری، نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به ارائه گزارش محرمانه دولت از آمار بیکاری در کشور گفت: این روزها شاهد بدعهدی های دولت به مردم هستیم چراکه دولت تدبیر و امید دولتی است که همواره مدعی می باشد که نباید اخبار و اطلاعات این نظام و کشور از دید مردم مخفی بماند.
وی با اشاره به ارائه گزارش معضلات بیکاری در جلسه غیر علنی مجلس با ادعاهای دولت روحانی همخوانی ندارد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در مجلس نهم اذعان داشت: اگر آمار بیکاری دولت یازدهم نشان گر موفقیت های دولت است از این رو می بایست وزیر کار و امور اجتماعی با افتخار آمار تعداد شاغلین کار را در صحن علنی به مردم ارائه می کرد.
طاهری ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که وزیر کار و امور اجتماعی آمار بیکاران را در قالب گزارشی محرمانه به مردم ارائه می کند و این امر بیانگر این این مطلب است که آمارایجاد شغل برای شاغلین از سوی دولت واقعی نبوده است.
طاهری به گزارش یکی ازخبرگزاری ها در مودر بیان آمار از مبادی رسمی و قانونی اشاره کرد و گفت: آمار های رسمی نشانگر این هستند که در زمان روی کار آمدن دولت روحانی بیش از سیصد هزار نفر از شاغلین کشور که گاهی برخی از این افراد نان آور چندین خانوار هستند از کار خود بیکار شده اند.
وی با اشاره به بیکار شدن بیش از سیصد هزار نفر از شاغلین کشور گفت: ارائه این گونه آمار نشانگر این است که دولت روحانی نتوانسته در بحث ایجاد شغل و چرخاندن چرخ های صنعت برخلاف وعده های انتخاباتیش عمل کند.
نماینده سابق مردم گرگان در خانه ملت گفت: بیکار شدن جمعی از کارگران کشور، گفته روحانی مبنی بر این که دولت تدبیر و امید توانسته سالیانه 700 هزار شغل در کشور ایجاد کند را زیر سوال می برد.
طاهری بیان کرد: آمار روحانی در ایجاد شغل برای جوانان با آماری که مرکز آمار ارائه می کند کاملا تضاد دارد.
به گفته طاهری اگر گزارش وزیر کار و امور اجتماعی در مورد آمار بیکاران در صحن غیر علنی با آماری که مرکز آمار منتشر کرده است تطابق دارد، از این رو محرمانه قرائت کردن گزارش در رابطه با بیکاری و حل و ارائه راهکارهای آن معنایی ندارد.
نمانیده مردم گرگان در خانه ملت در ادامه رئیس مجلس را مورد خطاب قرار داد و بیان داشت: متاسفانه برگزاری جلسات غیر علنی به رئیس مجلس برمی گردد اما قطعا آقای لاریجانی این گونه رفتار خود را گردن هیئت رئیسه مجلس می اندازد.
وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که نامحرم دانستن مردم در خصوص موضوعی که امروزه آن موضوع برای مردم قابل لمس است کار اخلاقی نیست، افزود: بهتر بود دولت در آستانه انتخابات مشکلات موجود کشور را صادقانه با مردم در میان می گذاشت و از مردم در ادامه راه برای حل معضل بیکاری کمک می گرفت اما متاسفانه نه دولت و نه مجلس با مردم صادقانه برخورد نکردند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نهم بیان کرد: مجلس بجای این که هوای مردم را داشته باشد همچون آقای لاریجانی به هوای دولت احترام می گذارند و هوای دولت را در مجلس دارند.
وی در خاتمه بیان کرد: رفتارهای این چنینی با وزرای دولت از سوی مجلس بویژه شخص لاریجانی بدین معنا است که رئیس مجلس و برخی دیگر از نمایندگان به دنبال این هستند که عیب های دولت را بپوشاند.

۱۳۹۶/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...