نسخه چاپی

فرمانده ناجا: اقدام تروریستی اخیر بی‌پاسخ نخواهد ماند

اشتری: اقدام تروریستی اخیر بی‌پاسخ نخواهد مانداشتری: اقدام تروریستی اخیر بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش نما به نقل از تسنیم فرمانده ناجا با تسلیت شهادت مرزبان هنگ مرزی میرجاوه در حمله تروریستی اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که اینگونه اقدامات تروریستی و وحشیانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
سردار حسین اشتری در واکنش به حمله تروریستی اخیر که به شهادت 9 تن از نیروهای مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه انجامید، ضمن تسلیت شهادت مرزبان این هنگ به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت غیور ایران، خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به ویژه خانواده معزز و صبور این شهیدان اظهار داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران بدانند که اینگونه اقدامات تروریستی و وحشیانه، بی‌پاسخ نخواهد ماند.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: چنین حرکات مذبوحانه‌ای هرگز خللی در روحیه حماسی ملت مومن و انقلابی ایران ایجاد نخواهد کرد و مرزبانان نیروی انتظامی تا پای جان از سرحدات مرزها محافظت کرده و اجازه ورود به بدخواهان را نخواهند داد.
به گزارش تسنیم، در پی حمله تروریستی عصر چهارشنبه به مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه در حین گشت زنی، تعداد 9 تن از مرزبانان این هنگ از خاک پاکستان و توسط سلاح‌های دوربرد به شهادت رسیدند و صبح امروز نیز طی مراسمی نظامی تشییع شده و پیکرشان به زادگاهشان منتقل شدند.

۱۳۹۶/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...