نسخه چاپی

حادثه جالب برای سرمربی یاران عزت‌اللهی

مدیر اجرایی باشگاه آنژی علت غیبت سرمربی ارمنستانی در نشست خبری پس از بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روسیه برابر تومسك را به خاطر ایجاد یك اتفاق عجیب عنوان كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تیم آنژی شب گذشته (پنجشنبه) در بازی خانگی برابر تیم ته‌جدولی تومسک با حضور 16 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی به نتیجه تساوی 3 بر 3 بسنده کرد. پس از پایان بازی دیمیتری بزنیاک، کمک‌مربی آنژی به جای سرمربی این تیم در نشست خبری شرکت کرد که واکنش‌های متعددی را به همراه داشت.

الدار ایسایف، مدیر اجرایی باشگاه ترک گروژنی در رابطه با علت غیب الکساندر گریگوریان در نشست خبری به خبرگزاری تاس روسیه گفت: پس از بازی دست سرمربی آنژی لای‌ در گیر کرد و این اتفاق باعث در رفتن دست او شد. یک باد بسیار قوی در شهر ماخاچکالا داشتیم که در را با شدت بست و چنین اتفاق خنده‌داری برای الکساندر گریگوریان رخ داد! ما سپس او را به بیمارستان انتقال دادیم اما نتیجه تصویربرداری از دستش خوب بود و به تمرینات بازگشته است.

طبق قوانین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روسیه هر سرمربی یا بازیکنی که از حضور در نشست‌های خبری قبل و پس از بازی غیبت کند با جریمه 50 هزار روبلی (معادل 3 میلیون تومان) مواجه خواهد شد.

۱۳۹۶/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...