نسخه چاپی

پیشنهاد مقام آمریكایی برای ترور رهبر كره‌شمالی

یك مقام آمریكایی در حالی كه تنش‌ها میان پیونگ یانگ و واشنگتن طی هفته‌های گذشته به شدت بالا گرفته است گزینه نظامی علیه این كشور را نامناسب و به دونالد ترامپ توصیه كرده كه رهبر كره شمالی را ترور كند.

به گزارش نما، به نقل از میزان در حالی که تنش‌ها میان کره شمالی و آمریکا طی هفته‌های گذشته به شدت بالا گرفته است، یکی از مقامات آمریکایی گزینه نظامی علیه این کشور را نامناسب و به ترامپ توصیه کرده که رهبر کره شمالی را ترور کند.

پایگاه خبری «استار» در گزارشی نوشت: کره شمالی روز جمعه نهمین آزمایش موشکی خود در سال جاری را انجام داده و تنش‌ها میان کره شمالی و آمریکا به اوج خود رسیده و این دو کشور در آستانه جنگ قرار گرفته‌اند.

استار در ادامه گزارش به نقل از منابع ارتش آمریکا نوشت که این اقدام کره شمالی می‌تواند به اعمال فشار نظامی از سوی آمریکا در راستای تحت فشار قرار دادن رهبر کره شمالی منجر شود.

یکی از مقامات ارشد آمریکا اعمال فشار نظامی را گزینه نامناسبی عنوان کرده و از دونالد ترامپ خوسته است تا «کیم جونگ-اون» را ترور کند.

«جان کاسیچ» فرماندار ایالت «اوهایو» گفته است که رهبر کره شمالی باید از قدرت کنار برود و راه‌های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد.

کاسیج به ترامپ توصیه کرده است که گزینه نظامی علیه پیونگ‌یانگ یک استراتژی نامناسب بوده و منجر به جنپگ هسته‌ای و کشته شدن میلیون‌ها نفر می‌شود.

۱۳۹۶/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...