نسخه چاپی

هافبك پرسپوليس

توپ را 4 تا می‌دیدم !

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه دوم بازی با سپاهان توپ را 4 تا می‌دیدم.

به گزارش نما، میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص اتفاقات بازی با سپاهان و بی‌حالی، سرگیجه و مسمومیت باریکنان پرسپولیس اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم در مورد بازی با سپاهان باید چه حرفی بزنم چون اصلا نمی‌دانم در نیمه دوم چه اتفاقی برایم افتاد.

وی افزود: به جز من؛ نوری، مهدوی‌کیا و نیلسون هم دچار مشکل شدند. اصلا نمی‌دانم گل دوم را چطور خوردیم و نمی‌دانم چه کسی رو در روی من در وسط زمین بازی می‌کرد. در گل دومی که وارد دروازه ما شد نیلسون هم مثل من توپ را 4 تا می‌دید.

بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: در گل دومی که دریافت کردیم نیلسون می‌گفت من توپ را گرفته‌ام چون به جای توپ سایه آن را دیده بود. همین اتفاقات نیز برای من افتاد چون هیچ چیزی از نیمه دوم یادم نمی‌آید.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: باید فیلم بازی نیمه دوم را ببینم تا خیلی از مسائل یادم بیاید. واقعا نمی‌دانم 45 دقیقه دوم بازی با سپاهان کی، چگونه و چطور گذشت.

وی گفت: در ابتدای بازی نه حالت تهوع داشتم و نه دل ‌درد و در نیمه اول بسیار شاداب دویدم و خوب کار کردم اما وقتی بین دو نیمه به رختکن رفتم و فقط هم آب خوردم انگار زمین بازی دور سرم می‌چرخید. توپ را 4 تا می‌دیدم و نمی‌دانستم کدام را باید بزنم. پس از بازی یک ساعت و نیم بیهوش بودم. خدا می‌داند به دنبال فیلم بازی کردن نیستم. به خدا اصلا نمی‌دانم چه کسی گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد و اصلا بازی چگونه گذشت.

هافبک پرسپولیس در پایان به فارس گفت: برخی‌ می‌گویند نقی‌زاده دچار استرس شده ولی واقعا اینطور نبود. خدا رحم کرد که دچار ایست قلبی نشدم. نمی‌دانم آیا این موضوع به عمد بوده یا غیر عمد اما باور کنید در بازی مقابل سپاهان در نیمه دوم زمین و زمان دور سرم می‌چرخید.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...