نسخه چاپی

برنز یكضرب به ربیعی رسید

رامین ربیعی وزنه بردار دسته +105 كیلوگرم به مدال برنز حركت یكضرب رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا رسید.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛آخرین رقابت‌ از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در عشق‌آباد برگزار شد و در جریان این رقابت‌ها وزنه‌برداران فوق سنگین در برای رقابت در حرکت یک ضرب روی تخته رفتند.

رامین ربیعی و همایون تیموری نماینده‌های ایران در این وزن بودند که عملکردی شبیه بهم داشتند. این وزنه برداران توانستند وزنه های 180 و 190 کیلوگرم را در دو حرکت نخست بالای سر ببرند و در نهایت رامین ربیعی سوم و همایون تیموری چهارم شد.

در این بخش رامین ربیعی وزنه‌بردار دسته+105 کیلوگرم ایران با ثبت وزنه 195 کیلوگرم به مدال برنز یک ضرب رسید و یک مدال دیگر برای کاروان کشورمان بدست آورد.

وی در این مسابقه ابتدا وزنه 180 کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم هم از پس وزنه 190 کیلوگرم برآمد و در حرکت سوم با ثبت 195 کیلوگرم کارش را تمام کرد و به مدال برنز رسید.

همایون تیموری دومین نماینده کشورمان در این دسته است که با ثبت وزنه 180 کیلوگرم کارش را شروع کرد و همانند ربیعی در حرکت دوم وزنه 190 کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت سوم وزنه 194 را انداخت و چهارم شد.

در رقابت یک ضرب دسته فوق سنگین نماینده ترکمنستان با 197 کیلوگرم اول شد،‌ نماینده ازبکستان با 196 کیلوگرم به مدال نقره رسید و رامین ربیعی سوم شد.

دکتر داوودی باقری نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران نیز جزو داوران دسته +105 کیلوگرم بود.

۱۳۹۶/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...