نسخه چاپی

میرسلیم: مناظره می توانست بهتر باشد

كاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه پنجشنبه گذشته در جذب آرا بنده موثر خواهد بود البته مناظره هم برنامه مطلوبى در این زمینه بود اما میتوانست بهتر باشد

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ میرسلیم گفت:در همایش انتخاباتی بنده براى بحث درباره سياست خارجى و سياست داخلى در اين شبكه حضور يافتم همچنين مساىلى كه بايد پس از تشكيل دولت و وظايف اعضاى دولت ميباشد را بيان خواهم كرد

وى افزود: برنامه پنجشنبه گذشته در جذب آرا بنده موثر خواهد بود البته مناظره هم برنامه مطلوبى در اين زمينه بود اما ميتوانست بهتر باشد.

ميرسليم در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنى براينكه ارزيابي شما از مناظره اول چه بود گفت: ميتوانست بهتر از اين باشد متاسفانه مشاجره اى شكل گرفت كه برازنده ما در جمهورى اسلامى نيست.

وى ادامه داد: شعار دولت بنده احقاق حق مردم بوسيله دولت وهىات اجرايي است كه وظيفه انها مبنى بر صداقت و پاكدستى با مردم ميباشد.

ميرسليم در پاسخ به سوال ديگر باشگاه خبرنگاران مبنى بر برنامه هاى متبوعش براى مناظره دوم خاطر نشان كرد: از موضوع مناظره اطلاعى ندارم و تاكنون ابلاغى به نامزدها در اين زمينه صورت نگرفته است.

۱۳۹۶/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...