نسخه چاپی

ادعای حمله نظامی به ایران جنگ روانی است

عکس خبري -ادعاي حمله نظامي به ايران جنگ رواني است

استاندار تهران گفت: ادعای حمله نظامی به ایران یك جنگ روانی است تا مشكلات داخلی كشورهای خود را رفع كنند.

به گزارش نما به نقل فارس، مرتضی تمدن در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: توجه به این مناسبت صرف یک یادآوری و عبور از کنار آن نیست.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به این واسطه که از آنچه اتفاق افتاده بهره‌برداری کنیم نامگذاری شده است.

تمدن خاطرنشان کرد: هدف این است که نگذاریم ارزش‌ها و اهداف پایمال شود چرا که هنوز ترکش‌هایی در بدنهای جانبازان مانده و آنها را زجر می‌دهد و هنوز پدران و مادران شهدا اشک چشم‌هایشان در فراغ فرزندانشان خشک نشده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه هنوز جنازه شهدا را از زیر خاک بیرون می‌کشیم افزود: با توجه به گفتمان دفاع مقدس و اندیشه‌ها آن از بین نرود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: بصیرت لازمه داشتن یک راه روشن است بعضی وقت‌ها از مسیر بیرون می‌رویم و واژگون می شویم چونکه بصیرت نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما از لحاظ مظاهر فیزیکی، قدرت و اقتدار رشد غیرقابل تصوری داشتیم بیان داشت سرعت در پیشرفت دفاع مقدس برای خودمان قابل قبول نیست.

تمدن ادامه داد:‌ امروز از توان هسته‌ای می‌توانستیم برای تهدید دشمن استفاده کنیم ولی ما انرژی‌ هسته‌ای را در مسائل صلح‌آمیز استفاده می‌کنیم و در آئین ما سلاح هسته‌ای حرام است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه دفاع مقدس بسیار مهم است و باید حفظ شود گفت: نگرانی‌هایی در این خصوص وجود دارد که بر فرهنگ دفاع مقدس بی‌توجهی شود. بسیج بهترین و مستحکم‌ترین جایگاهی است که می‌تواند اندیشه امام(ره)‌و رهبری را حفاظت کند و خط خدمت‌گذاری بی‌ادعا و مخلصانه به مردم را حراست کند.

استاندار تهران بیان داشت: اگر به اصول دفاع مقدس بایستیم هیچ دشمنی نمی‌تواند گزندی بر ما وارد کند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کشورهای استکبار جهانی شروع کردند به اینکه ایران در معرض حمله نظامی است گفت:‌ این مباحث را در زمانی که اجلاس غیرمتعهدها نیز برگزار می‌شد عنوان می‌کردند تا این اجلاس از اهمیت لازمه برخوردار نشود ولی به لطف خداوند اجلاس به خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تهدید ایران به حمله یک جنگ روانی است گفت: با این جنگ روانی می‌خواهند فضای کشور نگران کننده نشان دهند.

وی تاکید کرد: ادعای حمله به ایران یک جنگ روانی و کاربردی برای اهداف داخلی کشورهای استکبار جهانی است. در یکی از کشورها انتخابات و در کشور دیگری که ایران را تهدید به حمله می‌کند مشکلات اقتصادی و اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: ما ملتی هستیم که به هیچ وجه جنگ طلب نیستم و در فرهنگ ما این موضوع جایگاهی ندارد. اگر اتحاد و انسجام خود را همچون در موضوع اجلاس غیرمتعهدها متمرکز کنیم هیچ دشمنی نمی‌تواند گزندی بر ما وارد کرد.

تمدن بیان داشت:‌تحریم‌ها با این حال که عنوان می‌شود شکننده است هیچ گزندی بر ما وارد نکرده ما ملت‌ سختی‌ها و دشواری‌ها هستیم و در تحریم‌ها نیز مسیر مناسب را برای کاهش آثار آن پیدا می‌کنیم.

تمدن با اشاره به اینکه واسطه تحریم‌ها حتی یک گامی به عقب برنمی‌گردیم گفت: از بی‌عرضگی مسئولان است که تحریم‌ها مشکل‌آفرین شود این تحریم‌ها در بسیاری از اقدامات نیز تبدیل به فرصت شده است.

وی ادامه داد: محدودیت‌هایی که در سسیتم ارزی ایجاد کردند موجب شد که ارز به درستی مصرف شود و خرج کالاهای لوکس برای افراد مرفع نشود.

استاندار تهران بیان داشت: نخریدن نفت اقتصاد ما را بر عدم استفاده از منابع اقتصادی نفتی سوق داده است. خداوند خیر بزرگی را بر سر راه ما با تحریم‌های دشمنان قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: دولت همانند روزهای نخست در حال فعالیت و خدمتگذاری است مسیر خدمتگذاری پایان‌پذیر نیست و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

تمدن گفت: یکی از ضعف‌های نظام اجرایی این است که یک عده‌ای طاقت‌فرسا کار می‌کنند و عده‌ای دیگر به کندی، همه با هم باید شتابی یکسانی ندارند.

وی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و دور یازدهم بیان داشت: انتخابات در زمان خودش برگزرار می‌شود و مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

تمدن بیان داشت: مباحثی که در مورد ارز و سکه عنوان می‌شود برای نفی اصل تلاش‌های دولت است.

تمدن با بیان اینکه مردم دیدند که احمدی‌نژاد برای خود کیسه ندوخته است گفت: احمدی‌نژاد به عنوان یک معلم وارد دولت شد و با همین عنوان نیز می‌رود. گفتمانی که پایه‌گذاری کرد عدالت‌خواهی داشت و بقیه دولت ها نیز در آینده از این گفتمان استفاده می‌کنند.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...