نسخه چاپی

استفاده از بیت المال در تبلیغات انتخابات توسط یك نامزد خاص!

عکس خبري -استفاده از بيت المال در تبليغات انتخابات توسط يک نامزد خاص!

متأسفانه روز گذشته در حاشیه سفر استانی حسن روحانی یكی از شش نامزد ریاست‌جمهوری به استان كرمان كه به منظور تبلیغ انتخاباتی صورت پذیرفت، مردم شاهد پدیده عجیبی بودند كه نه تنها استفاده از بیت‌المال محسوب می‌شد؛ بلكه سوء استفاده از اختیارات دولتی و تضییع حقوق شهروندی دانش‌آموزانی بود كه برای تحصیل و علم‌آموزی در مدارس این استان حضور یافته بودند.


پیشتر علما، مسئولان مختلف، رسانه‌ها، شخصیت‌های سیاسی و حتی خود نامزدهای محترمی که امروز برای به دست گرفتن امور اجرایی کشور خود را در معرض رأی مردم قرار داده‌اند، درباره استفاده انتخاباتی از اموال عمومی و بیت‌المال هشدار داده بودند؛ تذکراتی که پس از رپرتاژ روزنامه دولتی ایران برای حسن روحانی، فردای نام‌نویسی وی در انتخابات به اوج خود رسید؛ سوء استفاده‌هایی که نه تنها از سوی حسن روحانی، بلکه از سوی تمامی پنج نامزد دیگر مذموم و غیر قابل قبول است و نباید صورت پذیرد.
متن پیش رو نیز تذکر دوباره‌ای به همه نامزدهای محترم، به ویژه نامزدهایی است که به دلیل جایگاه حقوقی‌شان به منابع عمومی دسترسی بیشتری دارند؛ چرا که باید مواظبت و مراقبت کنند تا برای کسب رأی، حقوق مردم و اموال عمومی را تضییع نکنند. متأسفانه روز گذشته در حاشیه سفر استانی حسن روحانی یکی از شش نامزد ریاست‌جمهوری به استان کرمان که به منظور تبلیغ انتخاباتی صورت پذیرفت، مردم شاهد پدیده عجیبی بودند که نه تنها استفاده از بیت‌المال محسوب می‌شد؛ بلکه سوء استفاده از اختیارات دولتی و تضییع حقوق شهروندی دانش‌آموزانی بود که برای تحصیل و علم‌آموزی در مدارس این استان حضور یافته بودند. براساس گزارش رسانه‌های مختلف، عکس‌های ارسالی خبرنگاران و اظهارات دانش‌آموزان کرمانی، در روز گذشته تعدادی از مدارس این استان به منظور حضور دانش‌آموزان در محل سخنرانی انتخاباتی حسن روحانی تعطیل شدند تا دانش‌آموزان راهی سالن ورزشی تقریباً خالی شوند که رئیس دولت یازدهم قصد سخنرانی در آن را داشت! موضوعی که تعجب افکار عمومی را برانگیخت(!) و نشان‌دهنده این امر است که دست‌اندرکاران ستاد انتخاباتی آقای روحانی پس از عدم تحقق وعده‌ها و برنامه‌های دولت و کاهش اقبال عمومی دست به اقداماتی می‌زنند که نه تنها وجاهت قانونی و وجاعت شرعی ندارد، بلکه می‌تواند عمق فاصله مردم و دولت را بیش از پیش کند.
اقدامی که امید است آخرین سوء استفاده نامزدهای مختلف ریاست‌جمهوری از بیت‌المال و سرمایه‌های انسانی تحت مدیریت‌شان باشد!

۱۳۹۶/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...