نسخه چاپی

بررسی پرونده قضایی همسر یكی از كاندیداها

سخنگوی قوه قضاییه در خصیوص پرونده همسر یكی از كاندیداها گفت: در مورد هر گزارشی كه از یك مرجع رسمی بیاید دنبال می كنیم، اینكه كار ایشان غیر قانونی بوده هنوز اطلاع ندارم.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در صد و یازدهمین نشست خبری خود در خصیوص پرونده همسر یکی از کاندیداها گفت: در مورد هر گزارشی که از یک مرجع رسمی بیاید دنبال می کنیم، اینکه کار ایشان غیر قانونی بوده هنوز اطلاع ندارم.


خبرنگار دیگری در خصوص ادعای یکی از کاندیداها در مورد رییس قوه قضاییه گفت: رییس قوه در یکی از نشست ها گفتند فلان متهم فلان ادعایی کرده که نمی شود به آن استناد کرد، دست از تحقیق برداشته نشده و آن آقا هم که متهم است چنین حرفی را زده است.

خبرنگاری در خصوص حضور یکی از کارکنان قوه در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها گفت: این موضوع منع قانونی ندارد اما با این حال این فرد مرخصی رفته است.

وی در خصوص پرونده کاسپین گفت: من از جزییات خبر ندارم چون این موضوعی بین بانک مرکزی و تعدادی از موسسات بوده که با هم قول و قراری گذاشته بودند که با هم ادغام شوند و یک واحد بزرگتر و مستقل را ایجاد کنند حالا معلوم نیست کدام به وعده خود عمل نکرده است، متعاقب این برخی از شرکت ها و موسسات که قرار بود با هم ادغام شوند در ٤ استان نسبت به سپرده ای که داشته اند شکایت کرده اند اما مستقیم به کاسپین ارتباط ندارد.

۱۳۹۶/۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...