نسخه چاپی

حسین كاظمی، هدف جدید پرسپولیس؟

عکس خبري -حسين کاظمي، هدف جديد پرسپوليس؟

بعد از رضا حقیقی و قاسم دهنوی، حالا خبر می رسد كه پرسپولیسی ها برای رفع مشكل در پست هافبك دفاعی سراغ حسین كاظمی رفته اند.


به گزارش نما و به نوشته تماشا، بعد از رضا حقیقی و قاسم دهنوی، حالا خبر می رسد که پرسپولیسی ها برای رفع مشکل در پست هافبک دفاعی سراغ حسین کاظمی رفته اند. تیم مانوئل ژوزه که در این فصل مشکلات زیادی را در خط میانی اش احساس می کند، با وجود جذب روبرتو سوسا، کئون جون و میثم نقی زاده هنوز هم در این پست روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

اولین گزینه پرسپولیس برای آمدن به این تیم در نیم فصل رضا حقیقی، کاپیتان فجر سپاسی است. ستاره 23 ساله ای که قرار بود اول فصل هم به پرسپولیس بیاید اما قراردادش با فجر و صادر نشدن رضایتنامه اش مانع از این انتقال شد.



پرسپولیسی ها می خواهند نیم فصل با پرداخت مبلغ قابل توجهی رضایتنامه او را بگیرند اما به نظر می رسد شانس زیادی برای این کار نخواهند داشت. قاسم دهنوی دومین گزینه رویانیان بودکه با پاسخ منفی تراکتورسازی روبرو شد. حالا هم در کرمان شایعه شده حسین کاظمی، هافبک مس که کمتر برای تیمش بازی می کند گزینه جدید پرسپولیسی هاست.

کاظمی مورد توجه قاسمپور نیست و بدش نمی آید کرمان را به مقصد یک تیم پرطرفدار ترک کند. او که سابقه بازی برای استقلال را در کارنامه دارد، سال قبل هم مورد توجه پرسپولیس بود. حمید استیلی، کاظمی را برای پست هافبک دفاعی تیمش در نظر داشت اما درخواست 600 میلیون تومانی او باعث شد این انتقال منتفی شود.

استیلی به همین دلیل دنبال کمال کامیابی نیا رفت که در جذب این بازیکن هم ناموفق بود. حالا بعد از گذشت حدود یک سال از این ماجرا، دوباره پرونده پیوستن کاظمی به پرسپولیس باز شده. با حضور فرزاد حسین خانی در خط هافبک مس و اعتقاد قاسمپور به این بازیکن، کاظمی شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیمش ندارد. مسئله ای که شانس او را برای حضور در پرسپولیس بیشتر می کند.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...