نسخه چاپی

مهندس سیدمصطفی میرسلیم در قم:

فساد و اختلاس ناشی از به قدرت رسیدن افراد فاسد و سارق است

عکس خبري -فساد و اختلاس ناشي از به قدرت رسيدن افراد فاسد و سارق است

كاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر من در انتخابات پیروز شدم كوچكترین مماشاتی را با فساد نخواهم داشت و اگر خون من در خیابان ریخته شد بدانید بهمین دلیل بوده است.

به گزارش نما سید مصطفی آقامیرسلیم امشب در دیدار با مردم قم که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در خیابان شاه ابراهیم انجام شد، با بیان اینکه احقاق حقوق محرومان به عنوان یکی از اولویت‌های جامعه اسلامی مطرح است، اظهار کرد: با وجود محرومیت، پیشرفت در کشور تحقق‌پذیر نخواهند بود؛ اکنون متاسف هستیم که با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نتوانسته‌ایم محرومیت را از جامعه رفع کنیم.



وی با تاکید بر اینکه حزب مؤتلفه اسلامی نسبت به احقاق حقوق محرومان نگاه ویژه دارد، اضافه کرد: تا چه زمانی باید شاهد سوختن فرصت‌های احقاق حقوق مردم باشیم؛ اکنون به تصمیمی رسیده که خودمان در صحنه حضور یافته و برای رفع مشکلات گام برداریم.



کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: بنده از دولت بازرگان تا کنون با افتخار زیر بار هر خدمتی رفته‌ام چرا که بدون توجه به گرایش دولت‌ها برای خدمت به مردم و کشور در صحنه حضور یافته و به چیزهایی که تا کنون آموخته عمل کرده‌ام.



وی با اشاره به اینکه برخی از افراد محتاج نان شب خود هستند، گفت: با این وجود برخی از مراسم‌ها برگزار می‌شود که با استفاده از غذاهای باقیمانده این مراسم‌ها می‌توانیم صدها نفر را از گرسنگی نجات دهیم.در شهر تهران کاخ‌های بزرگی برپا شده که زیر آن کاخ‌ها محرومان به دنبال غذاهای خود هستند.



وی با بیان اینکه وجود تبعیض در جامعه اسلامی معنایی ندارد، مطرح کرد: ایرانیان باید در یک سطح باشند چرا که همه انسان‌های شریفی هستند؛ در زندگی رهبر انقلاب اسلامی هیچ جلوه‌ای از تشریفات و تجملات‌گرایی‌ها مشاهده نمی‌شود، ایشان شاگرد واقعی امام خمینی(ره) هستند که دنیا را به لرزه درآورده‌اند.



آقامیرسلیم اضافه کرد: فاصله طبقاتی در میان مسؤولان و مردم به خوبی قابل مشاهده است که این فاصله هیچ نشانی از عدالت ندارد؛ بعد از سرشماری‌ها مشخص شده که 10 میلیون نفر از ایرانی‌ها از روستاها و شهرهای کوچک به حاشیه‌های شهرها مهاجرت کرده و اکنون بیکار و بیچاره هستند.



وی تولیدکنندگی را رسالت اصلی روستاییان برشمرد و گفت:‌ چه تدبیر و مدیریتی وجود داشته است که مردم روستاییان مجبور شده‌اند با گرفتارهای مختلف در حاشیه شهرها حضور یابند و زندگی خود را در سخت‌ترین شرایط دنبال کنند.



رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از وجود 15 درصد بیسواد مطلق در کشور یاد کرد و ادامه داد: فردی که بیسواد است نسبت به بسیاری از مسائل ناآگاه بوده به همین علت نمی‌تواند حقوق خود را به خوبی دریافت کند؛ ما به دنبال احقاق حقوق مردم، حذف محرومیت، تبعیض و حاشیه‌نشینی هستیم اما برای رسیدن به اهداف باید کار کرد چرا که این اهداف به سادگی تحقق یافتنی نیست.



وی با اشاره به اینکه همدلی مردم سبب تسریع در رسیدن به اهداف می‌شود، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند به همین علت عده‌ای مشخص که به عنوان بدنه دولت شناخته می‌شوند نمی‌توانند بدون مردم کاری را در کشور دنبال کنند.



آقامیرسلیم یادآور شد: از دیدگاه ما دولت‌ها نوکر و خادم مردم هستند نه اینکه بر آنها ریاست کرده و فخر بفروشند؛ اگر تابع بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هستیم باید دولتی برخاسته از مردم را برپا کرده تا در خدمت مردم باشد و گرفتاری‌ها نیز به راحتی رفع شود.



وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی برای رفع مشکلات کشور نیازی به خارج نداریم، مطرح کرد: اگر مردم به افرادی که امیدوار به داخل هستند تکیه داشته باشند می‌توانیم مشکلات کشور را رفع کنیم اما اگر این اتفاق رخ ندهد مشکلات بر روی زمین خواهد ماند.



آقامیرسلیم با تاکید بر اینکه در بدنه دولت باید از افراد صادق استفاده شود، اضافه کرد: دولت باید با مردم صادق باشد و اگر جایی ضعف و اشکال دارد به صورت صادقانه بازگویی کرده و به دنبال کمک گرفتن از مردم باشد نه اینکه آن مشکل را کتمان کرده و یا خدایی نکرده دروغ بگوید.



وی ادامه داد: اگر بنده در خدمت شما باشم و روزی دروغی را بیان کردم خود از عرصه کناره‌گیری خواهم کرد؛ بنده به پشتوانه و درخواست حزب مؤتلفه اسلامی به میدان آمده‌ام و اگر بخواهم دروغ بگویم حق مردم به ویژه حامیان خود را ضایع کرده‌ام.



کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حضور شخصیت‌های برجسته همانند شهید بهشتی و باهنر در حزب مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و افزود: کسی جرأت ندارد که با عملکرد نادرست خود آبروی این افراد را به خطر بیاندازد در مورد نماینده حزب مؤتلفه موضوع یک فرد مطرح نیست بلکه موضوع یک حزب و جمعیت با آبروست.



وی با اشاره به اینکه مشکلات کشور باید بر مبنای مدیریت صحیح و با اتکا بر شایسته‌سالاری رفع شود، اظهار کرد: فرد اصلح باید آگاهی و دانش داشته باشد و تشخیص اشتباه ندهد؛ طی چهار سال اخیر با این تشخیص غلط که باید بیخیال اشتغال شویم با مشکلات بسیاری روبه رو بوده‌ایم.



آقامیرسلیم با بیان اینکه اشتغال اصل نخست کشور است، عنوان کرد: در مرحله نخست دولت به دنبال اشتغال و تولید ملی خواهد بود؛ بنده اهل شعار نیستم و با تکیه بر ظرفیت جوانان به سمت پیشرفت حرکت می‌کنم.



وی خاطرنشان کرد: باید افرادی را سر کار بیاوریم که در گذشته تجربه لازم را داشته و اکنون اشتباه نکنند، فرد اصلح باید با اخلاق باشد تا به تزور و فساد کشیده نشود؛ اگر بنده انتخاب شوم در برخورد با مفاسد کوچکترین تردیدی نخواهم داشت چرا که فساد اداری همانند موریانه پایه‌های نظام اسلامی را می‌خورد.



آقامیرسلیم با تاکید بر اینکه فساد سبب بی‌اعتقادی مردم به نظام اسلامی می‌شود، عنوان کرد: طی چهار سال اخیر رهبر انقلاب اسلامی رؤسای قوا را مامور به مبارزه با فساد کرده اما تا کنون نتایج مورد نظر حاصل نشده، اما اگر بنده انتخاب شوم به مبارزه با فسادها اهتمام جدی خواهم داشت.فساد و اختلاس ناشی از به قدرت رسیدن افراد فاسد و سارق است.

وی ادامه داد اگر من در انتخابات پیروز شدم کوچکترین مماشاتی را با فساد نخواهم داشت و اگر خون من در خیابان ریخته شد بدانید بهمین دلیل بوده است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه شیوه خدمت‌گذاری حزبی به دنبال استفاده از بدنه مردم است، اظهار کرد: برخورد با مفاسد با محوریت سپردن کار به بدنه مردم و نظارت عمومی دنبال می‌شود که از شکل‌گیری مفاسد نیز جلوگیری می‌کند.



وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی یکی از ظرفیت‌های برجسته کشور است، عنوان کرد: در دولت بنده بیشترین اهمیت به معلمان داده می‌شود چرا که این افراد فرزندان ما را تربیت کرده خالص‌ترین این افراد را انتخاب و برای ارتقای زندگی معیشتی آنها اقدام می‌کنیم؛ نباید به فروش نفت اتکا داشته باشیم چرا که رمز پیشرفت استفاده از ظرفیت جوانان و تلاش برای تقویت ظرفیت آنهاست.



آقامیرسلیم یادآور شد: نیروی انسانی توانمند و سالم توسط معلمان تربیت می‌شوند به همین علت باید به مشکلات معلمان رسیدگی کنیم تا این افراد بدون هیچ مشکل خاصی به خدمت خود مشغول باشند.



وی بر تامین حقوق مسکن محرومان تاکید کرد و گفت: بنده هم به مسکن ارزان اعتقاد دارم اما این مسکن نباید به علت ساخت و ساز نامناسب در کوتاه‌ترین مدت تخریب شود.



آقامیرسلیم با بیان اینکه برخی از افراد با زمین‌خواری به ثروت‌های بسیاری رسیده‌اند، اضافه کرد: تامین اجتماعی از حقوق مردم است؛ عده‌ای با قوانین سیاسی بازی می‌کنند اما نخستین افرادی که از این عملکردها آسیب می‌بینند قشر محروم و ضعیف جامعه هستند.



کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید تامین اجتماعی به شیوه‌ای باشد که به بیکاران توجه داشته باشد و برای تقویت مهارت آنها تلاش کند.

وی افزود: چهار سال است که با یک تشخیص غلط که باید تورم را مهار کنیم، تمام کارخانه ها و صنایع را به رکود کشاندیم. امروز اولین همت همه دولت ها باید اشتغال مولد و تولید ملی باشد.



وی با تاکید بر اینکه بنده تا پایان انتخابات برای احقاق حقوق مردم حضور خواهم داشت، گفت: معنا ندارد که فردی به عنوان کاندیدای پوششی در انتخابات حضور پیدا کند چرا که با این اقدام وقت مردم گرفته می‌شود، اگر رئیس را قبول نداشته‌اید چرا چهار سال با او کار کرده‌اید و اگر او را قبول دارید چرا که در انتخابات حضور یافته‌اید.

۱۳۹۶/۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...