نسخه چاپی

انتشار فیلم سرگیجه بازیكنان پرسپولیس

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از انتشار فیلم سرگیجه و عدم تعادل بازیكنان این تیم در دیدار با سپاهان خبر داد.


به گزارش نما، حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: تصاویر ویدئویی که سرگیجه و عدم تعادل بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی با سپاهان در رختکن پرسپولیس نشان می‌دهد را امروز روی سایت باشگاه منتشر می‌کنیم تا شاهد بدگویی و اظهارات قابل تأسف برخی افراد نباشیم.

وی ادامه داد: تردیدی نیست که پرسپولیس در این فصل خوب نتیجه نگرفته و مشکلات و حواشی برای این تیم به وجود آمده است و کمتر کسی تصور می‌کرد پرسپولیس با چنین مشکلاتی مواجه شود اما در دنیای فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش بینی همیشه رخ می‌دهد. باشگاه پرسپولیس و بازیکنانش نیازی ندارند که با طرح مسائل دروغین روی باخت تیم سرپوش بگذارند. همه در این ناکامی سهیم هستند و از مربی و بازیکن تا مدیریت مسئولیت آن را بر عهده گرفتند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکردند.

قدوسی تصریح کرد: نتایج بد تیم باعث نمی شود بازیکنان در اتفاقی عجیب دچار سرگیجه و عدم تعادل و بدحالی شوند و این موضوعی نیست که برای اثباتش به دردسر بیفتیم. خوشبختانه تصویربردار باشگاه در رختکن و پس از پایان بازی تصاویری گرفته که پس از انجام امور فنی در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس منتشر می‌شود. این تصاویر کاملا گویا و واضح است. اینکه چه اتفاقی برای بازیکنان و سرپرست پرسپولیس رخ داده اما متأسفانه برخی از مسئولان سپاهان عنوان می‌کنند بازیکنان پرسپولیس قند خونشان افتاده و مشکل دیگری نداشتند یا برخی از اهالی فوتبال ادعا می‌کنند بازیکنان پرسپولیس برای سرپوش گذاشتن روی باخت این مطالب را می‌گویند.

قدوسی با اشاره به تصاویر اختصاصی باشگاه عنوان کرد: هر فردی که این فیلم را ببیند از خداوند حلالیت می‌طلبد زیرا پی به واقعیت می برد که چه اتفاق نادری در فوتبال ایران و برای پرسپولیس در شب بازی با سپاهان رخ داده است.

وی ادامه داد:‌خیلی‌ها از شب گذشته با من صحبت می‌کردند و می‌گفتند این مطالب غیرواقع است و صحت ندارد. در حالی که ما مدام با اعضای تیم در تماس و نگران احوال آنها بودیم. آیا بازیکنی مثل مهدوی‌کیا که همه اخلاق آن را قبول دارد دروغ می‌گوید یا محمد نوری بازیکنی است که حرف خلاف واقع بزند یا فیلم بازی کند؟ چرا برخی می‌خواهند یک اتفاق مهم و نادر در فوتبال ایران را با اینگونه حرف‌ها زیر سؤال ببرند و خودشان را مدیون بازیکنان پرسپولیس کنند؟ متأسفانه برخی اینگونه قضاوت می‌کنند و مسائلی را می‌گویند که دور از عدالت است. از همه اهالی فوتبال می‌خواهم این تصاویر را در سایت باشگاه ببینند هرچند فیلم آن را در اختیار صدا و سیما قرار دادیم تا در بخش‌های مختلف خبری و برنامه‌های 90 امشب نیز پخش شود.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...