نسخه چاپی

ناله و نفرین عامل ناكامی پرسپولیس

عکس خبري -ناله و نفرين عامل ناکامي پرسپوليس

عضو كمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: یكی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس آه، ناله و نفرین پیشكسوتان این تیم است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، افشین پیروانی با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: «پرسپولیس در یک بازی پر انتقاد باز هم شکست خورد و من یکی از اصلی‌ترین دلایل نتیجه نگرفتن پرسپولیس را آه، ناله و نفرین پیشکسوتان این تیم می‌دانم. در سال‌های گذشته با قدیمی‌ها خوب برخورد نشد و شاید برخی اوقات بر سر مسائل مالی نیز به پیشکسوتان پشت کردند به همین دلیل این تیم دچار مشکل شده است.»


وی افزود: «اگر بخواهیم در بحث فنی حرف بزنیم این تیم خوب مهره‌چینی نمی‌شود. پرسپولیس یک ماه و نیم بدنسازی کرده و 9بازی در لیگ و 7بازی دوستانه انجام داده اما می‌‌گویند مشکل بدنی داریم و آماده نیستیم، اگر یک بازیکن سه سال استراحت می‌کرد تاکنون خود به خود آماده شده بود.»


عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: «مشکل دیگر پرسپولیس روحی و روانی است، آنقدر گفتند این بازیکنان پول زیاد گرفته‌اند که فشار کاذبی به بازیکنان وارد شد.»


پیروانی خاطرنشان کرد: «خط هافبک پرسپولیس هم خوب عمل نمی‌کند و نه به دفاع کمک می‌کند که گل نخورد و نه به حمله کمک می‌کند که گل بزند. من در تمرینات پرسپولیس نیستم که بخواهم ریزتر در مورد این موارد صحبت کنم اما از شواهد پیداست که چه خبر است.»


وی در پاسخ به این سؤال که آیا با آمدن گل‌محمدی مشکلی حل می‌شود یا خیر گفت: ژوزه مربی ایرانی را قبول ندارد. محسن عاشوری به پرسپولیس کمک کرد و شاید کوچکترین سهم را در ناکامی این تیم داشت اما همه چیز به پای او نوشته شد و او را کنار گذاشتند. گل‌محمدی هم مثل عاشوری است، نمی‌دانم آیا یحیی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند یا خیر اما در کل شرایط خوب نیست و بازیکنان باید به خودشان بیایند.


وی افزود: شاید برخی‌ بگویند پیروانی به خاطر خودش این حرف‌ها را می‌زند اما من گزینه اولی بودم که قرار بود به کادرفنی پرسپولیس بیایم اما گفتم با توجه به اینکه ژوزه 4نفر را با خود آورده دوست ندارم مربی پرسپولیس شوم و فقط پشت دروازه روپایی و به دروازه‌بانان شوت بزنم. مربی‌ای که 4نفر را با خود آورده به مربی ایرانی بها نمی‌دهد.


پیروانی اظهار داشت: عده‌ای در اول فصل شایعه کردند که پیروانی دوست داشت مربی خارجی بیاید تا خودش هم باشد اما به این آقایان می‌گویم اولین نفری بودم که سردار با من حرف زد ولی فکر کردم در آن مقطع نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم چون جاه طلب نبودم و دوست نداشتم نفر چهارم یا پنجم باشم.


پیروانی در پایان درباره مسمومیت بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان گفت: به دوستان عزیز خود می‌گویم نیمه اول که مسموم نبودید و اگر مسموم شدید در نیمه دوم بود، لطفاً دنبال سرپوش گذاشتن روی حقایق نباشید. باید بیشتر تلاش کنید چون این حرف‌ها در شأن پرسپولیس نیست.

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...