نسخه چاپی

روز بازی پول غذا نداشتیم!

با این شرایط شاید بتوان یك یا دو هفته تیم را جمع كرد اما به خدا قسم دیگر جان به لب شده و بریده‎ایم

به گزارش نمابه نقل از پارس فوتبال، علیرضا محمد کاپیتان گهر لرستان شرایط این تیم را بحرانی عنوان کرئه و در جملاتی عجیب اوضاع گهر را نامناسب توصیف می کند.

محمد در ابتدای حرف هایش می گوید:« روز بازی با تراکتورسازی پول غذا نداشتیم و غذایی که باید 3 ساعت قبل از بازی می‎خوردیم، در فاصله 2 ساعت مانده به بازی خوردیم و هیچ چیز در باشگاه روی برنامه نیست.شهردار و سایر مسوولان یاد گرفته‎اند فقط بگویند اشکال نداردو این کلمه همیشه ورد زبانشان است. آقایان چرا اشکال ندارد، اتفاقاً اشکال داردو باید مشکلات تیم رفع شود.متأسفانه همه مسائل را سرسری می‎گیرند، بعد انتظار دارند تیم نتیجه بگیرد. مگر می‌شود با بی‌پولی نتیجه گرفت؟»

محمد با اشاره به رفتن تارتار، ادامه می دهد:« باید هرطور شده پول در اختیار ایشان قرار دهند تا بتواند چند بازیکن جدید به تیم اضافه كند و باید شرایطی فراهم کنند تا سرمربی برگردد.5 بازیکن از تیم جدا شده‎اند که پول آنها بیش از یک میلیارد تومان می‎شود و باید جایگزین‏های مناسبی برای آنها بیاوریم تا وضعیت تیم بهتر شود.با این شرایط شاید بتوان یک یا دو هفته تیم را جمع کرد اما به خدا قسم دیگر جان به لب شده و بریده‎ایم. اگر این روند ادامه داشته باشد هفته‎های بعدی هم نمی‏‎توانیم نتیجه بگیریم و آبروی فوتبال لرستان می‏‌رود.»

وی در ادامه به صحبت‎های شهردار دورود اشاره می کند:«صحبت‎های او روحیه تیم را پایین می‏‌آورد و خیلی دوست دارم از نزدیک با شهردار حرف بزنم. بدون شک مصاحبه‎ها کار دستش می‎دهد.اگر شهرداری دورود توانایی هزینه‏‌های تیم را ندارد امتیاز را واگذار کند؛ چون با این شرایط وضعیت تیم روز به روز بدتر می‎شود. تا نیم‎فصل صبر می‎کنم اگر اوضاع تغییر نکند، می‎روم و بی‎خیال این فوتبال می‎شوم.»

۱۳۹۱/۷/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...