نسخه چاپی

ماموریت اصولگرایان بدلی برای احیای روحانی

عکس خبري -ماموريت اصولگرايان بدلي براي احياي  روحاني

چند روز پیش «جمعیت اصولگرایان معتدل حامی روحانی» طی مراسمی با حضور محمد شریعتمداری، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی اعلام موجودیت كرد!

چند روز پيش «جمعيت اصولگرايان معتدل حامي روحاني» طی مراسمی با حضور محمد شريعتمداري، رئیس ستاد انتخاباتي روحاني اعلام موجوديت کرد! در اين مراسم رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني اظهار داشت: «معتدلان همه گروه‌ها مورد ستايش ما هستند، از ناطق نوري و علي لاريجاني تشکر مي‌کنیم که کمک کردند اين مسير را ادامه دهيم، تشکر مي‌کنیم که ظرفيت خود را در اختيار تفکر اعتدال قرار مي‌دهند تا اين راه را که با فکر آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني شروع شد، ادامه دهيم و نگذاريم روند رشد کشور و اجراي عدالت که علت موجبه انقلاب است با افراط و تفريط لطمه بخورد.»
از افرادي چون علي لاريجاني و ناطق‌نوري به مثابه هدايتگران پشت‌پرده اين جمع ياد می‌شود؛ جمعي که در آن افرادي چون کاظم جلالي و سيدرضا اکرمي حضور دارند. اين افراد از مدت‌ها قبل که داستان انتخابات و رقابت‌هاي سياسي در حال شکل‌گيري بود، سناريوي «حمايت از روحاني» را کليد زده بودند. آنان معتقد بودند، عبور از روحاني، نه ضروري و مطلوب است و نه ممکن! از نگاه آنان روحاني اصولگرايي است که مشي اعتدال برگزيده و در تلاش براي واگرايي از افراط و تفريط است و اين همان چيزي است که امروز جامعه به آن نيازمند است! اين تفکر البته در ميان اصولگرايان رسوخ نکرد و با مخالفت‌هاي جدي روبه‌رو شد و خيلي زود به محاق رفت؛ اما اکنون در آستانه انتخابات جان دوباره گرفته است که اين حرکت با ترديدهايي مواجه است!
اين اقدام را مي‌توان بازي جريان روحاني براي ايجاد شکاف در اردوگاه اصولگرايان و احياناً جذب آرای خاکستري دانست که بخش اول آن بی‌شک چندان مؤثر نخواهد بود؛ چرا که نام‌هاي برشمرده مدت‌هاست که از اردوگاه اصولگرايان جدا شده‌اند. اما در باب تحقق قصد دیگر و هدف دوم این جریان شاهد آن هستیم که اين مجموعه در تلاش براي راه‌اندازي ستادهای استاني است و در روزهاي آتي فعال‌تر خواهد شد، اما می‌توان پیش‌بینی کرد با توجه به وزن و تعداد افراد محدود این طیف بی‌شک فعاليت آن تنها براي چند روزي برد رسانه‌اي داشته و اثري در روند انتخابات و تغيير سبد آرای نامزدهاي انتخاباتي نخواهد داشت.

۱۳۹۶/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...