نسخه چاپی

امكان انفجار دوباره در معدن آزادشهر

مدیركل مدیریت بحران استان گلستان گفت: معدن در شرایطی قرار دارد كه امكان انفجار دوباره است و مردم به این مكان مراجعه نكنند تا مشكل جدیدی به وجود نیاید.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، صادقعلی مقدم عصر امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: انفجار در یکی از تونل‎های معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر که در مسیر آزدشهر به شاهرود در ساعت 9:30 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه خبرهای ضد و نقیضی منتشر شده است، افزود: از همان ساعت اولیه نیروهای امدادرسان مامورین انتظامی، هلال احمر و اورژانس در محل حادثه حاضر بودند.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان یادآور شد: با توجه به اینکه امدادرسانی در معدن شرایط خاصی دارد و نوع انفجار و همچنین وجود گازهای سمی، از مردم درخواست داریم که به محل حادثه مراجعه نکنند.

مقدم با بیان اینکه براساس آمارهای مسئولان معدن بین 24 تا 26 کارگر گرفتار شدند، افزود: اکثر مصدومانی که به بیمارستان منتقل شدند امدادگرانی بودند که برای نجات کارگران گرفتار شده وارد عمل شدند ولی اما دچار گازگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه به محل ریزش معدن دسترسی پیدا نکردیم، افزود: استاندار گلستان در محل حادثه حضور دارد و از نزدیک عملیات نجات و امدادرسانی را نظارت می‎کند.

مدیر‌کل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه ازدحام جمعیت برای امدادرسانی مشکل‎ساز شده است، افزود: نیروهای امدادی درصدد این هستند که راه را باز کنند و مردم نیز باید با ما همکاری کنند و شرایط لازم را برای امداد رسانی فراهم کنند.

مقدم با بیان اینکه درخواست می‎کنیم از مردم به محل حادثه مراجعه نکنند، افزود: با شرایطی معدن دارد امکان انفجار مجدد است و لذ ا مردم به این مکان مراجعه نکنند تا مشکل جدیدی پیش نیاید.

۱۳۹۶/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...