نسخه چاپی

جوكار در گفتگو با پایگاه خبری نما:

میرسلیم توانایی اجرا كردن شعار "حق گرفتنی است" را دارد

عکس خبري -ميرسليم توانايي اجرا کردن "حق گرفتني است" را دارد

از اعضای ارشد حزب مؤتلفه اسلامی در استان تهران: با توجه به توانایی های شخصیتی كه از میرسلیم می شناسیم وی قطعا می تواند شعار "حق گرفتنی است" را را در كشور عملیاتی كند.

علی اصغر جوکار، از اعضای ارشد حزب مؤتلفه اسلامی در استان تهران، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با فواید کاندیداتوری آقای میر سلیم از سوی حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: باید سیستم انتخاباتی کشور باید به سمت حزب گرایی سوق پیدا کند این اقدام مؤتلفه اسلامی همچون دیگر اقدامات خوب و بجای حزب مؤتلفه اسلامی است که در این کشور انجام شد اما متاسفانه اقدامات حزب به چشم نیامده است.
وی در ادامه به شخصیت آقای میر سلیم اشاره کرد و افزود: معتقدم شخصیت آقای میر سلیم شخصیت جامعه و کاملی است که نسبت به بقیه نامزدها ارزش و اعتبار بیشتر نداشته باشند کمتر ندارند چرا که در بدنه تجربی، اجرایی، فرهنگی و دانشگاهی کشور حضور فعال داشته است.
جوکار ادامه داد: رفتار و گفتار آقای میر سلیم در مناظرات و نشست ها و سخنرانی های خود نشان داده است که سرتر از بقیه نباشد کمتر هم نیست.
وی افزود: اگر آقای میر سلیم به دنبال پیاده کردن شعار حق گرفتنی در کشور در زمان پذیرش تصدی اجرای کشور است نیاز به افراد کار کشته و متخصص در کابینه دارد.
جوکار ادامه داد: با توجه به توانایی های شخصیتی که از میرسلیم می شناسیم وی قطعا می تواند شعار "حق گرفتنی است" را در کشور عملیاتی کند.
جوکار در خصوص شخصیت میر سلیم بیان کرد: با توجه به ارتباطی که با حزب مؤتلفه اسلامی دارم آقای میر سلیم را یک فردی می دانم که ظرفیت ریاست جمهوری را دارا می باشد.
وی در خاتمه اظهار داشت: نظام ما متاسفانه نظام حزبی نیست و معتقدم همانگونه مقام معظم رهبری بیان فرموده اند انتخابات باید به سمت تحزب گرایی سوق پیدا کند.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...