نسخه چاپی

تیم جدید رامین رضاییان مشخص شد

رامین رضاییان پس از جدایی‌اش از تیم پرسپولیس قصد دارد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در حالی که گفته می‌شود لیگ بلژیک یا لیگ هلند مقصد بعدی بازیکن ملی‌پوش کشورمان است، سایت voetbalbelgie.be بلژیک در گزارشی خبر داد مقصد بعدی رضاییان لیگ دسته اول بلژیک خواهد بود.

این سایت در گزارشی، ورودی و خروجی تیم‌های بلژیکی برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ را مورد بررسی قرار داده است که نام رامین رضاییان که اخیراً با توافق از باشگاه پرسپولیس جدا شد در فهرست ورودی تیم کلوب بروژ بلژیک قرار دارد.

این سایت به این موضوع اشاره کرده است که این فهرست قطعی نیست و برخی از این بازیکنان در آینده به طور رسمی به تیم‌های هوادار خود معرفی خواهند شد و یا از تیم‌های‌ خود جدا خواهند شد و برخی نیز بر اساس شایعات مطرح شده در این فهرست گنجانده شده‌اند. کلوب بروژ فصل گذشته قهرمان ژوپیلر لیگ بلژیک یا همان بالاترین سطح فوتبال این کشور شد و چهاردهمین قهرمانی خود را جشن گرفت.

این لیگ از فصل جاری به دسته اول A بلژیک تغییر نام داده است، جایی که بروژ با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی است و چهار امتیاز با اندرلخت صدرنشین اختلاف دارد. رضاییان بعداز اختلاف با برانکو با عدم رضایت از پرسپولیس جدا شد و بزرگترین غایب قهرمانی این تیم بود.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...