نسخه چاپی

طاهری در گفتگو با نما:

كاندیدای حزب موتلفه اسلامی مجری سیاست های رهبر معظم انقلاب است

عکس خبري -کانديداي حزب موتلفه اسلامي مجري سياست هاي رهبر معظم انقلاب است

غلام محمد طاهری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: حضور كاندیدای ریاست جمهوری از میان احزاب ریشه دار در عرصه انتخابات پدیده جدیدی در ایران است كه طی سالهای اخیر بی سابقه بوده و باید در ایران نهادینه شود.

غلام محمد طاهری دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سیستان و بلوچستان ، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در رابطه با فواید کاندیداتوری آقای میر سلیم از سوی حزب مؤتلفه اسلامی، گفت: حضور کاندیدای ریاست جمهوری از میان احزاب ریشه دار در عرصه انتخابات پدیده جدیدی در ایران است که طی سالهای اخیر بی سابقه بوده و باید در ایران نهادینه شود.
وی افزود: مهندس میرسلیم امسال وارد عرصه انتخابات شده است. حضور جدی ایشان در عرصه انتخابات و به عنوان نماینده حزب ریشه داری که سابقه 50 ساله دارد، بسیار ارزشمند است. جناب آقای میرسلیم شخصا یکی از یاران صدیق امام و رهبری هستند و حزبی که ایشان به عنوان نماینده آن به این عرصه انتخاباتی وارد شده است، با وجود اینکه سابقه طولانی دارد اما همواره به درستی و خوبی طی مسیر کرده است و هیچگاه انحرافی در آن صورت نگرفته است و تفاوت دیدگاهی بین سران این حزب و رهبران انقلاب اسلامی-امام خمینی و امام خامنه ای- مشاهده نشده است.
بر همه واضح و مبرهن است که حزب موتلفه اسلامی مجری سیاست های رهبر معظم انقلاب است. حزب موتلفه هم در سابق و هم در حال حاضر برنامه دارد. در شرایط حاضر لازم بود که حزب کاندیدا داشته باشد و یکی از نیروهای مدیر، متعهد و کاردان خود را وارد عرصه کند.
وی بر ضرورت انتخاب کاندیداهای انتخابی از یاران احزاب تاکید کرد و گفت: اگر در شرایطی رئیس جمهور منتخب از میان اعضای حزبی برگزیده شود، این حزب است که باید پاسخگو باشد. با توجه به این شرایط یقینا رئیس جمهور منتخب از میان یک حزب می تواند بسیار موفق تر عمل کند و جامعه می تواند پیشرفت های بیشتری را داشته باشد.
غلام محمد طاهری با اشاره به نگاه جامعه به مهندس میرسلیم به عنوان نماینده یک حزب افزود: همواره در جمهوری اسلامی دست هایی وجود داشته است که نگذاشته اند احزاب شکل بگیرند و صحنه انتخابات را به دست بگیرند. این یک نقص بزرگی هست که جامعه به سبب آن تبعات آشکار و پنهان زیادی را متحمل شده است. یکی از مخالفان اصلی قدرت نمایی احزاب دولت ها هستند. اما با همه این اوصاف و نگاههای منفی که در جامعه به نمایندگان احزاب وجود دارد، سوابق خوب آقای میرسلیم حاکی از آن است که ایشان همیشه در مسیر صحیح انقلاب گام برداشته اند و هیچ نقصی در زندگی ایشان وجود ندارد. شعار ایشان شعار حمایت از مستضعفین است و طی این سالها هیچ نقطه کوری در زندگی ایشان مشاهده نشده است. ایشان اهل ثروت اندوزی و زندگی تجمل نیستند. ایشان هم متخصص هستند و هم متعهد. ایشان یک شخصیت برجسته است و ممکن است نقص بارزی که در طول مسیر خدمتگذاری ایشان وجود داشته باشد آن است که ایشان سالهاست که در عرصه قدرت نبوده اند اما واقعیت امر آن است که ایشان حقیقتا در پشت صحنه به انقلاب و نظام خدمت کرده اند. به همین دلیل ممکن است شخصیت جامع ایشان دیده نشده باشد و مردم شناخت زیادی از ایشان نداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه نتیجه انتخابت پیش رو قابل پیش بینی نیست، افزود: یکی از شاخصه های ارزیابی مردم مناظره های انتخاباتی است که از طریق آن می توانند کاندیداها را ارزیابی کنند و شناخت نصبی از آنان به دست آید. آنچه که مهم است آن است که همه ما باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنیم که حضور پررنگی در صحنه انتخابات داشته باشیم و سلائق و دیدگاههای مختلف مطروحه توسط نمایندگان را بسنجیم و در نهایت کاندیدای نهائی را با شناخت درست انتخاب کنیم.

۱۳۹۶/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...