نسخه چاپی

صمدی در گفتگو با نما:

در انتخابات مردم به برنامه های نامزدها رای دهند /پشتوانه حزبی پاسخگویی میرسلیم را بیشتر می كند

عکس خبري -در انتخابات مردم به برنامه هاي نامزدها راي دهند /پشتوانه حزبي پاسخگويي ميرسليم را بيشتر مي کند

دبیر حزب موتلفه در استان زنجان گفت: حضور یك فرد تشكیلاتی مانند مهندس میرسلیم به عنوان نماینده احزاب می تواند تضمین اجرایی برای عمل به وعده های انتخاباتی باشد.

روح الله صمدی، دبیر حزب موتلفه در استان زنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به حضور مردم عزیز و شریف ایران با اشاره به اهمیت جامعه شناسی سیاسی انتخابات افزودند: سالهاست که ما انتظار این را می کشیم که فرهنگی در جامعه شناسی سیاسی کشور ما پیاده شود که در آن مردم متوجه بشوند که باید به برنامه رای بدهند. آن هم به برنامه ای که ضمانت اجرایی داشته باشد. بدین معنا که افراد آن بستر و آمادگی لازم برای اجرای این برنامه را داشته باشند. هر فردی که وارد عرصه کلان دموکراسی مانند انتخابات ریاست جمهوری می شود، باید از ضمانت اجرایی متعین، متقن و توانمندی برخوردار باشد. به گونه ای که هم نماینده فرد و افرادی که از او حمایت می کنند باید معرف حضور ملت باشند و جامعه باید به صلابت آنها، به تدبیر آنها، به کارآمدی آنها واقف باشد و بنابر این شرایط به کاندیدای اصلح رای بدهند.
وی افزود: اینکه حزب موتلفه امروز یک فردی را وارد عرصه انتخابات کرد و تمام قد از نامزد خود حمایت می کند، خود خدمت شایانی به تشکل های جامعه شد و تابوشکنی اتفاق افتاد و دیگران هم جرات می یابند که کاندیدای خود را به جامعه معرفی کنند و داعیه این را داشته باشند که این تشکیلات می تواند کشور را اداره کند.
دبیر حزب موتلفه در استان زنجان، عدم تشکیلاتی بودن برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری را یکی از مشکلات کشور دانستند و افزودند: زمانی که ضمانت اجرایی حزبی نباشد، یک فردی ممکن است با حرافی بتواند بر موج افکار عمومی سوار بشود و از مردم رای بگیرد اما بعدا که نمی تواند به شعارهای خود عمل کند مشکلات عدیده ای را به جامعه تحمیل می کند. چون آن فرد به هیچ تشکیلاتی وابسته نیست، فلذا مردم به او دسترسی ندارند تا بتوانند مطالبات خود را از او داشته باشند و از سوی دیگر مردم مطالبات خود را از سوی تشکیلات به دولت انتقال دهند و رابطه ای تعاملی بین دولت و ملت ایجاد شود.
روح الله صمدی حضور میرسلیم در این دور از انتخابات گام مهمی دانست که برداشته شد و نتیجه این دور از انتخابات بسیار اهمیت ندارد و مهم تر آن است که ما به جامعه بفهمانیم که اگر به یک فرد تشکیلاتی رای بدهند، چقدر حل مسائل و مشکلات مردم و کشور آسان تر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آقای میرسلیم یک دگردیسی سیاسی را طی کرده است گفت: امروز هیچ فرد عاقلی نیست که شناخت دقیقی از وظایف و اقدامات اجرائی ایشان داشته باشد و ایشان را به عنوان فرد صالح برای این پست انتخاب نکند. ایشان تمام طول عمر خود را در امور اجرائی سپری کرده است. ایشان به لحاظ سیاسی از اول انقلاب در پست های مهم و چالش زا حضور داشته اند. به لحاظ صنعتی هم تاثیر گذار بوده اند.. همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند که ما غفلت کردیم از اقتصاد مقاومتی و امروز گره گشایی را در بهره بردن از همه پتانسیل های موجود می بینیم. تولید علم و تولید فناوری از شاخصه ها و روحیات بارز مهندس میرسلیم است که از این نظر به شدت اقدامات ایشان مورد تایید رهبری انقلاب و مردم شریف ایران است و یکی از نمودهای آن را می توان تولید موتور ملی در بخش صنعت اشاره کرد. اشتغال زایی و تولید مثبت یکی دیگر از شعارهای مهم و کلیدی مهندس میرسلیم است که امیدواریم با پیروزی در این دور از رقابت ها بتواند به آنها جامه عمل بپوشاند.
وی با اشاره به سوابق همکاری ایشان با رهبری انقلاب افزودند: مهندس میرسلیم زمانی که حضرت آیت الله خامنه ای به ریاست جمهوری رسیدند، ایشان به مدت هفت سال و نیم ایشان رئیس نهاد ریاست جمهوری و مسئول دفتر آقا بودند و از نظر اجرایی، موقعیت جریانات سیاسی، وظایف سخت و خطیری را برعهده داشتند. از نظر فرهنگی نیز امروز شاهدیم که همردیف با موضوعات اشتغال، اقتصاد مقاومتی و تولید، مسائل فرهنگی نیز حائز اهمیت است. زیرا انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و شاهدیم که آقای میرسلیم به لحاظ سوابق فرهنگی وزیر ارشاد آقای هاشمی بودند و فردی توانمند در آن عرصه بودند. سوابق ایشان نشان از آن است که شخصیت جامع الشریطی هستند و بحث هایی که ما با بزرگان جبهه فرهنگی و دینی و صنعتی داشته ایم، می بینیم که ایشان یکی از بهترین گزینه هایی هستند که وارد عرصه انتخابات شده اند و امیدواریم که بتوانند حمایت عمومی را جلب کنند.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...