نسخه چاپی

وزیر به فكر معیشت فرهنگیان باشد تا جیب خود

نایب رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینكه هیچكدام از وزرا حق فعالیت اقتصادی و تجاری ندارند، گفت: وزیر آموزش و پرورش نباید به جای اینكه به فكر معیشت و رفع مشكلات فرهنگیان و معلمان باشد به فكر جیب خود و خانواده خود باشد.

به گزارش نما ، «سید‌ناصر موسوی‌لارگانی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با فارس با اشاره به خبر کشف کالای قاچاق در منزل فرزند وزیر آموزش و پرورش اظهارداشت: وقتی رهبر معظم انقلاب با صراحت عنوان می‌کنند که کالای قاچاق را هرکجا مشاهده کردید آتش بزنید؛ بنابراین انتظار از وزیر و خانواده او که در نظام جمهوری اسلامی روی کرسی وزارت نشسته این است که به خود و خانواده‌اش اجازه ندهند که از راه قاچاق بخواهد کالایی وارد کشور کند.

وی تاکید کرد: واردات کالاهای قاچاق موجب نابودی اشتغال و رکود اقتصادی در کشور شده است و واردات کالای قاچاق کار ناپسندی است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مسئولان و به خصوص وزیر مربوطه نباید از جایگاه خودش سوء استفاده کند و نباید به جای اینکه به فکر معیشت و رفع مشکلات فرهنگیان و معلمان باشد به فکر جیب خود و خانواده خود باشد.

موسوی لارگانی یادآور شد: تا وقتی که فردی در پستی قرار نگرفته می‌تواند کار اقتصادی و تجاری انجام دهد اما هنگامی که در این جایگاه و منصب قرار می‌گیرد جایز نیست کار اقتصادی کند نه تنها این وزیر بلکه هیچ یک از وزرا حق فعالیت اقتصادی و تجاری ندارند و باید به فکر انجام وظایف خود باشند.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...