نسخه چاپی

وجود 5 هزار پروژه نیمه‌كاره در كشور

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اعلام وجود 5 هزار پروژه نیمه‌كاره در كشور، خواستار ارائه برنامه مدون توسط كاندیداهای ریاست جمهوری برای معیشت بازنشستگان شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه طی مصوباتی به شرایط معیشتی معلمان در طول پنج سال توجه شده است. وی افزود: تمام تلاش نمایندگان مجلس برای توجه به فرهنگیان و معلمان در نظر گرفته شده و امید داریم شرایط آنها بهتر از گذشته باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دولت ابلاغ‌های ریالی برای فرهنگیان بازنشسته را آغاز کرده است، یادآور شد: در زمینه جذب نیز اقداماتی انجام شد و بیشترین جذب برای استان خوزستان به ثبت رسید.

این مسؤول با اعلام اینکه در آخرین روزهای ماه جاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی را پیش رو داریم، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند پشتوانه محکمی برای کشور باشد تا در عرصه‌های بین‌المللی بیشتر از گذشته راست قامت باشیم.

یوسفیان‌ملا مازندران را از استان‌های محروم در جذب اعتبارات در گذشته دانست و یادآور شد: در زمینه خط ریلی، فرودگاه و آزادراه با مشکلاتی روبرو هستیم و یک فرودگاه بزرگ و بین‌المللی نداریم.

وی با اشاره به اینکه در چهار خطه محور هراز برای کمتر از 10 کیلومتر در پل بلده تا کهرود بیش از 97 میلیارد تومان هزینه شد، خاطرنشان کرد: این مهم در حالی روی داد که برای محورهای کویری کرمان به سیرجان با 105 کیلومتر طول نزدیک به 100 میلیارد تومان هزینه می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم دارا بودن ردیف برای پروژه‌های راه روستایی، ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای در روز دوشنبه آینده از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء و وزارت راه و شهرسازی منعقد می‌شود تا احداث آزادراه هشت بانده دوم در مازندران آغاز به کار کرده همچنین یک آزادراه در دو قطعه پردیس به تونل آبشار و از تونل آبشار به آمل با هزینه 4 هزار میلیارد تومان مقدمات اولیه خود را به اجرا در آورد.

این مسؤول با اعلام گلایه از سازمان صدا و سیما، گفت: با توجه به مناظره‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری بیشتر به مسایل معیشتی بازنشستگان و فرهنگیان پرداخته شود.

یوسفیان‌ملا با اشاره به وجود 5 هزار پروژه نیمه‌کاره در کشور، گفت: باید به وضعیت معلمان در کشور توجه ویژه شود زیرا وزارت آموزش و پرورش بسیار بزرگ و بنیان‌ساز است به طول مثال یک وزارتخانه در کشور ممکن است بیش از 2 هزار نیرو داشته باشد ولی تنها وزارت آموزش و پرورش نیرویی میلیونی دارد.

۱۳۹۶/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...