نسخه چاپی

شائبه تبانی در لیگ یك جدی شد

لیگ دسته اول فوتبال كشور ممكن است در هفته‌های آینده با اتفاقات و حوادث عجیب و غریبی در ارتباط با پرونده تبانی رو‌برو شود.

به گزارش نما به نقل از میزان، در روزهای اخیر شائبه‌های زیادی درباره نتایج برخی تیم‌ها در هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور در محافل ورزشی وجود داشته و عوامل برخی تیم‌ها عملاً مدعی رخ دادن تبانی در هفته آخر مسابقات شده‌اند.

چند روز پیش هم رسانه‌ها رسماً خبری منتشر کردند که مشخص می‌کرد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نظر دارد به صورت ویژه و محرمانه، نتایج و اتفاقات برخی از مسابقات هفته‌های پایانی به ویژه هفته سی‌وچهارم مسابقات را بررسی کند.

گفته می‌شود یک تیم دسته اولی عملاً مدعی شده که از 10 روز قبل از پایان مسابقات، سرنخ‌هایی درباره تبانی یکی دیگر از تیم‌ها به دست آورده است. این تیم حتی روی فعل و انفعال و عملکرد مشکوک بازیکنان یک تیم در مقابله با حریف آنها در هفته آخر اعتراض رسمی دارد و مدعی کم‌کاری بعضی از نفرات در جریان مسابقه به ویژه روی گل‌های به ثمر رسیده شده است.

با توجه به اهمیت موضوع و فیلم مسابقه، به نظر می‌رسد که پرونده تبانی در لیگ یک به شکلی جدی در روزهای آتی مطرح شود. مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی تا کنون درباره این حرف و حدیث‌ها نداشته‌اند اما طبق شنیده‌ها قرار است این ماجرا توسط کمیته اخلاق رسیدگی و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

۱۳۹۶/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...