نسخه چاپی

روحانی با پوشش هاشمی‌طبا هم بازنده مناظره شد

در دومین دوره از مناظرات انتخاباتی سید مصطفی هاشمی طبا در قامت نامزد پوششی دوم دولتی­‌ها با حمله به رقبا، از عملكرد دولت تدبیر و امید حمایت كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حضور ضعیف حسن روحانی در مناظره اول با وجود اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی، موجب شد تا دولتی­های برای ترمیم ناکارآمدی­های دولت تدبیر و امید از نامزد پوششی دیگر نیز استفاده نمایند.

گرچه برخی با این گمانه زنی که ممکن است کاندیدای پوششی جایگزین نامزد اصلی دولتی‌ها شود، معتقدند که جهانگیری آمده است تا در دقیقه نود گوی سبقت را از روحانی برباید اما مناظره دوم نشان می­دهد که فارغ از این گونه بحث­ها، اصلاح­طلبان و طیف دولت وجود یک نامزد پوششی را کافی ندانسته­اند.

به همین خاطر در دومین دوره از مناظرات انتخاباتی سید مصطفی هاشمی طبا در قامت نامزد پوششی دوم دولتی­‌ها با حمله به رقبا، از عملکرد دولت تدبیر و امید حمایت کرد.

با وجود این که هاشمی طبا، کوچکترین وابستگی خود به دولت یازدهم نفی کرد و گفت که «بعد از چهار سال اولین بار است جناب روحانی را در اینجا زیارت کرده­ام» اما متفاوت از مناظره اول به عنوان نامزد پوششی دوم بر شدت حملات خود بر جریان رقیب افزود و آنان را به تخریب دولت یازدهم متهم نمود.[1]

[1] http://www.mashreghnews.ir/news/720083/

۱۳۹۶/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...