نسخه چاپی

قالیباف، میرسلیم و رئیسی برنده مناظره

دومین مناظره تلویزیونی انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد كه سه نامزد منتقد دولت صراحتا انتقادات مختلفی را به عملكرد حسن روحانی و معاون اولش، اسحاق جهانگیری ابراز داشتند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، کاندیداهای منتقد دولت مباحث مختلفی همچون واردات بی‌رویه کالاهای خارجی و دست داشتن بعضا وزرای دولت یازدهم در این امر، وضعیت بد معلمان و اختلاس در صندوق فرهنگیان، نتیجه وعده دولت در لغو تحریم‌ها، کاسب‌کاری برخی بسیاری از مدیران دولتی و سوءاستفاده آنان از اطلاعات، بیش از ۵۰ اهانت حسن روحانی به منتقدان، برخورد بد با ایرانیان در خارج از کشور، بدرفتاری مدیران دولتی با خبرنگاران، عدم اهتمام دولت به تولید داخلی، عدم صداقت روحانی در شفاف‌سازی مواهب برجام، عدم رفتار عزت‌مند در برجام و فاجعه منا و ...، حقوق‌های نجومی،‌مدیرسالاری و اشرافی‌ گری دولتمردان یازدهم و بسیاری از موارد دیگر که در دولت یازدهم اتفاق افتاده که حسن روحانی در همه این موارد نتوانست پاسخ درستی بدهد.

درواقع پس از حدود سه سال و اندی مناظره دوم به جایگاهی بدل شد تا حسن روحانی به طور چالشی به حوادثی که در دولتش اتفاق افتاده پاسخ دهد.

جالب اینجاست که در این راستا دو یار پوششی روحانی یعنی اسحاق جهانگیری و سید حسین هاشمی‌طبا نتوانستند به خوبی به انتقاد کاندیداهای دیگر پاسخ دهند و یا به موارد خارج از موضوع اشاره می‌کردند و سعی داشتند با برچسب آنها را به این کاندیداها بچسبانند.

این درحالی است که اسحاق جهانگیری تنها به بیانیه‌خوانی و رونوشتی که قبلا مشاوران به دست او داده‌ بودند اکتفا کرد که این کمک مشاوره‌ای هم نتوانست به طور خاص پاسخ مناسبی برای انتقادات مطروحه باشد.

۱۳۹۶/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...