نسخه چاپی

امدادرسانی به 12 استان متاثر از سیل

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل در چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲ استان متاثر از سیل در چهار روز گذشته خبر داد.

شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات سیل و طوفان امروز (شنبه) اظهار کرد: سه استان اصفهان، تهران و چهارمحال و بختیاری درگیر سیل و طوفان بوده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۵ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آبگرفتگی، گفت: امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۳۴ تن از هموطنان ارائه کرده و ۱۹ تن از آنها نیز به مناطق امن منتقل شدند. همچنین چهار دستگاه خودرو نیز از مسیر سیلاب رهاسازی شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۰ تیم عملیاتی شامل ۴۰ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

فتحی همچنین به امدادرسانی هلال احمر در چهار روز گذشته اشاره کرد و گفت: هزار و ۲۷۸ تن از هموطنان متاثر از سیل و طوفان در ۱۲ استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، قم، کردستان، لرستان و مازندران در این چهار روز متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده است.

وی با اشاره به امدادرسانی در ٤٠ شهر و روستا در استان‌های متاثر از سیل و طوفان، عنوان کرد: بر این اساس ۱۷۹ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و امدادگران ۲۷ تن را به مناطق امن منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران همچنین ۱۲۹ واحد مسکونی را از سیلاب تخلیه کرده و ۱۶ دستگاه خودرو را نیز از مسیر سیلاب رها کردند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، فتحی با اعلام به‌کارگیری ٨٣ تیم عملیاتی شامل ٣٦١ امدادگر و نجاتگر افزود: عملیات امدادرسانی در استان‌های اصفهان، تهران، فارس، لرستان و قم ادامه دارد.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...