نسخه چاپی

بائومن: آلكساندر نوری را به سادگی از دست نمی‌دهیم

باشگاه وردربرمن با جادوی مربی ایرانی خود از تیمی در ورطه سقوط به مدعی كسب سهمیه یورولیگ در بوندس‌لیگا تبدیل شد تا همه نگاه‌ها به مردی ۳۷ ساله روی نیمكت سبزپوشان دوخته شود.

به گزارش نما, روزنامه خبرورزشی نوشت: مردی که هیچ تجربه‌ای در سطح اول مربیگری آلمان نداشت و تنها یکی، دو فصل بود روی نیمکت زیر ۲۳ ساله‌های برمن می‌نشست. با این وجود آلکساندر نوری ریسک بزرگ قبول مسئولیت در تیم وردربرمن را به جان خرید و این تیم در حال سقوط را به تیمی تبدیل کرد که در فاصله چند هفته تا پایان رقابت‌ها، مدعی اصلی کسب سهمیه یورولیگ شده است. در این بین رکوردهای این تیم در ۱۲ هفته گذشته بیشتر از قبل جادوی مربی جوان ایرانی را به رخ کشید تا جایی که هفته‌نامه کیکر در شماره جدید خود در گزارشی مفصل به بیدار شدن غول فوتبال آلمان از خواب زمستانی پرداخت و در مهمترین بخش این گزارش روند تمدید قرارداد آلکساندر نوری را بررسی کرد.

به نوشته کیکر و همچنین یکی از سایت‌های معتبر شهر برمن روند تمدید قرارداد مربی ایرانی با باشگاه وردربرمن در دو هفته گذشته سرعت بیشتری به خود گرفته و چه بسا اگر برخی شروط نوری و مدیربرنامه‌هایش در راه تمدید وجود نداشت چند روز پیش‌قرارداد جادوگر ایرانی نیمکت سبزپوشان برمن تا ۳ فصل آینده تمدید می‌شد. شروطی که کیکر مدعی شده بیشتر بر روی مسائل مالی و همچنین شخصیتی این مربی جوان تأکید دارد که به نوعی تضمین‌کننده آینده او در نیمکت رهبری باشگاه باشد. فرانک بائومن، مدیرفنی و سازمان فوتبال باشگاه که مرد شماره دو باشگاه قلمداد می‌شود درخصوص روند تمدید قرارداد با مربی ایرانی به کیکر گفت: «مذاکرات بدون مشکل در جریان است و طرفداران نباید زیاد نگران آینده نیمکت باشند چون باشگاه به راحتی سرمایه‌ای همچون آلکساندر نوری را از دست نخواهد داد. به هر حال بندهای زیادی در قرارداد موجود است که باید به بررسی هر دو طرف برسد تا بهترین شرایط به توافق رسیده و همکاری فوق‌‌العاده‌ای میان وردربرمن و نوری شکل بگیرد». در همین حال حمایت ستاره‌های برمن از جمله فریتز کاپیتان سرشناس تیم و کروس بهترین گلزن این روزهای وردربرمن از حضور آلکساندر نوری روی نیمکت قطعاً نشان می‌دهد که باشگاه برمن به زودی خبر تمدید قرارداد با مربی ایرانی خود را منتشر خواهد کرد تا با راهیابی به یورو لیگ شاهد درخشش یکی از مربیان خوش فکر در کنار ستاره‌های نسل جدید و لژیونرهای جوان ایرانی در این تورنمنت بزرگ باشیم.

۱۳۹۶/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...