نسخه چاپی

چند خبر كوتاه از فوتبال

عکس خبري -چند خبر کوتاه از فوتبال

تیم الوحدات اردن منتظرپاسخ كنفدراسون فوتبال آسیا درمورد حضورˈعیسی السباحˈ بازیكن دو اخطاره این تیم دربازی با تیم ˈالكویتˈ است.

به گزارش نما به نقل ازسایت ورزشی ˈالکورهˈ مسوولان باشگاه الوحدات درنامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستارپاسخ این کنفدراسیون درمورد امکان مشارکت السباح دربازی برگشت این تیم مقابل تیم الکویت درمرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون فوتبال آسیا شده بودند.

پیش از این ناظر بازی به تیم الوحدات اعلام کرده بود به دلیل اینکه السباح نخستین کارت خود را در مرحله اول از بازی ها دریافت کرده است، مشارکت وی مقابل تیم الکویت قانونی است.

براساس قوانین موجود، هنگامی تیمی به مرحله نیمه نهایی صعود می کند تمام کارت های زرد آن تیم حذف می شود.

ولی مسولان باشگاه الوحدات نظر ناظر بازی را جدی نگرفتند و درنامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار اعلام نظراین کنفدراسیون شدند.

** آبادان - نشست خبری قبل از بازی دو تیم فوتبال نفت آبادان و استقلال تهران عصر امروز برای مربیان این دو تیم برگزار می شود.

طبق برنامه ریزی های انجام شده نشست خبری قبل از بازی دو تیم فوتبال نفت آبادان و استقلال تهران ساعت 17 روز سه شنبه در ورزشگاه تختی آبادان انجام می شود.

تیم فوتبال نفت آبادان فردا و از هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان میزبان استقلال تهران است.

** آبادان - مدیر عامل موسسه یادآوران شلمچه در خصوص میزبانی این تیم از نیروی زمینی تهران در لیگ دسته اول فوتبال گفت: طبق توافقات صورت گرفته، این دیدار در زمین کارگران اهواز برگزار خواهد شد.

ˈمجید ناصریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال یادآوران شلمچه زمینی در خرمشهر برای میزبانی از تیم های لیگ دسته اولی ندارد و مجبوریم بازی های خود را در شهرستانی دیگر برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکل زمین ابتدا از باشگاه صنعت نفت درخواست کردیم ورزشگاه تختی این شهر را در اختیار ما قرار دهد که نفتی ها با این درخواست ما موافقت نکردند.

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...