نسخه چاپی

محمد فقیهی در گفتگو با نما:

جوسازی و غوغاسالاری‌ دولت برای انتخابات/ میر سلیم اصلح ترین گزینه برای ریاست جمهوری است

عکس خبري -جوسازي و غوغاسالاري‌ دولت براي انتخابات/ مير سليم اصلح ترين گزينه براي رياست جمهوري است

دبیر حزب موتلفه در استان یزدگفت:این روزها دولت مستقر در سراسر كشور و مخصوصا استان یزد با تمام ابزار رسانه ای و اجرایی سعی دارند مردم را متقاعد كنند كه آنها تنها نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران برای انتخابات ریاست جمهوری هستند.

محمد فقیهی دبیر حزب موتلفه در استان یزدگفت: وی از امتحاناتی نظام سر بلند بیرون آمده ست.میر سلیم باید به نسل های جوانتر آن طور که شایسته است و سوابق اجرایی شان نشان می دهد معرفی شوند .سوابق اجرایی درخشانی مهندس میر سلیم داشته است واین ویژگی وی را جزو سرمایه های نظام و حزب موتلفه قرار داده است .
وی در ادامه می افزاید:از دید من این روزها دولت مستقر در سراسر کشور و مخصوصا استان یزد با تمام ابزار رسانه ای و اجرایی سعی دارند مردم را متقاعد کنند که آنها تنها نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران برای انتخابات ریاست جمهوری هستند. در این حالت مبارزه بسیار سخت و یک طرفه است، چون دولت نباید مجری انتخابات باشد و این امر کفه ترازو را به نفع کاندیدای های دولت یازدهم سنگین تر می کند. از سوی دیگر در مورد کاندیداهای دیگر طوری جو و تبلیغات می کنند، که اصلا واقعیات مطرح نمی شود و شاید بعد از مناظرات حقیقت ها روشن شود. از دید من این روزها تنها کسی که با صداقت درحال فعالیت است، مهندس میرسلیم است که تنها به بیان واقعیت ها پرداخته است.
فقیهی می افزاید:از سوی دیگر حزب ها در گذشته چون توفیقی در میان مردم نداشتندنمی توانستند در انتخاباتهای گوناگون نماینده ای برای خود داشته باشنداینکه حزب موتلفه در اقدامی این عمل را پایه گذاری کرده می تواند سنت خوبی باشد تا در آینده شاهد حضور نمایندگانی از احزاب باشیم و اینگونه نباشد که بک نفر بیاید و با هزار ترفند رای بیاورد وهیچ حزب وگروهی پاسخگو نباشد .پس تا مردم از احزبی مانند موتلفه شناخت پیدا کنند، مقداری زمان می برد.
وی تشکیل کانونهای صنفی و مناظرات برای شناخت دانشجویان و روشنفکران از جریان حزب موتلفه را راهکار مناسبی دانست و ادامه داد:مهندس میرسلیم در دولتی که با پشتوانه حزب موتلفه تشکیل می دهد بر اساس راستی و درستی و شناخت از سرمایه های نظام اقدام به بهبود وضعیت موجود خواهند کرد .میرسلیم با استفاده از مشاوران با تجربه ای که درکنار خود دارد دولتی موثر تشکیل خواهد داد.
محمد فقیهی ادامه می دهد:متاسفانه مردم در رقابتها به دنبال روابط چالشی بین نامزدهای رقابتها هستند و وباید بدانند که در انتخاب فرد اصلح باید از حواشی دوری کنند تا دولت دوازدهم در آرامش به حل مشکلات و بحرانها بپردازد .در حال حاظر کشور به فردی با روحیه منطقی و آرام و با تجربه که به دور از حواشی به ارتقاء وضعیت موجود اقدام نماید نیاز دارد .مردم باید از هیجانات در انتخاب رئیس جمهور دوری کنند تا نتیجه بهتری از این دوره ببینند.


۱۳۹۶/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...