نسخه چاپی

بیگی در گفتگو با نما مطرح كرد:

روحانی رای نمی اورد/ تبدیل شدن وزارتخانه ها به ستاد انتخاباتی به ضرر دولت است

عکس خبري -روحاني راي نمي اورد/ تبديل شدن وزارتخانه ها به ستاد انتخاباتي به ضرر دولت است

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: این دولت بخاطر بدنه سنگین و وزرایی كه برای انجام امور در اختیار گرفته است و باعث روكود در جامعه شده اند نمی تواند آراء مردم را بدست بیاورد.


احمد علی رضا بیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار نما، در واکنش به تبدیل شدن نه وزارت خانه دولت به ستاد انتخاباتی در روز مناظرات تبلیغاتی، گفت: از آنجایی دولت خود مجری انتخابات است از این رو برای تحصیل رأی تلاش می کند و به هر اقدامی دست می زند.
وی در ادامه فزود: امروز شاهد هستیم که وزارتخانه هایی که مجری انتخابات هستند و دیگر وزارتخانه های دولت تدبیر و امید و افرادی و سازمان هایی که به دولت وابسته هستند به ستاد انتخاباتی دولت تبدیل شده اند که این روند از روندهای قانون شکنی دولت بشمار می رود.
بیگی گفت: شورای نگهبان و دستگاههای نظارتی ضرورت دارد تا اقدامات دولت را زیر نظر بگیرند و پاسخ قاطعی به قانون شکنی های دولت در انتخابات بدهند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: داشتن صداقت و صادقانه صحبت کردن با مردم از جمله موادردی است که در اذهان عمومی و قضاوت مردم نقش می بندد و مردم به عملکردها نه به حرفها و وعده های رئیس دولت رای می دهند.
نماینده مردم تبریز در خانه ملت در ادامه به سفرهای استانی رئیس جمهور در زمان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و اذعان داشت: دولت یازدهم در روزهای پایانی تمام توان خود را برای کسب رای بکار می گیرد.
بیگی اقدامات چهار ساله دولت را به دانش آموز شب امتحانی تشبیه کرد و ادامه داد: اگر دولت یازدهم در طول چهار سال در سهای خود را به دقت مطالعه می کرد و تکالیف خود را انجام می داد امروز نیاز نبود تا در شب امتحان به تکاپو بیفتد و بخواهند از معلم و یا استاد خود نمره قبولی کسب کنند.
وی گفت: تکاپوی امروز دولت به دلیل این است که سرمایه لازم برای کسب رای را در طول چهار سال کسب نکرده است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به دولت تأکید کرد: این همه به در و دیوار زدن دولت در این روزها مشکل دولت را حل نخواهد کرد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: این دولت بخاطر بدنه سنگین و وزرایی که برای انجام امور در اختیار گرفته است و باعث روکود در جامعه شده اند نمی تواند آراء مردم را بدست بیاورد.
بیگی در خاتمه اذعان داشت: دولت در این روزهای پایانی با افرادی که در اختیار دارد به هر میزان تلاش هم کند نخواهد توانست آراء مردم را به خود اختصاص دهد.


۱۳۹۶/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...