نسخه چاپی

خبر «خشم معدنچیان داغدار از روحانی» جهانی شد

خبرگزاری فرانسه در گزارشی ضمن اشاره به سفر حسن روحانی به محل معدن یورت كه ده‌ها نفر اخیراً در آن جان باختند، نوشت: خانواده قربانیان بر سر روحانی فریاد می‌كشیدند و به خودرویش ضربه می‌زدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، خبرگزاری فرانسه در گزارشی ضمن اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان گلستان برای بازدید از معدن یورت نوشت، وی با اعتراضات مردمی مواجه شد.

خبرگزاری فرانسه در این گزارش نوشت، روحانی هنگام بازدید از معدن یورت با اعتراض مردم خشمگین که خانواده‌هایشان در معدن یورت قربانی شدند، مواجه شد.

خبرگزاری فرانسه یادآور شد ده‌ها نفر چند هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری در معدن یورت جان خود را از دست دادند. این رسانه به نقل از رسانه‌های داخلی افزود، وقتی روحانی در محل معدن یورت حاضر شد، خانواده قربانیان بر سرش فریاد می‌کشیدند و به خودرویش ضربه زدند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت، کارگران معدن و خانواده‌هایشان از شرایط بد امنیت شغلی و تاخیر در پرداخت‌هایشان، که مساله‌ای معمول برای کارخانه‌ها و صنایع در سراسر ایران است، خشمگین هستند.

خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت، چهارشنبه گذشته معدنی در آزادشهر دچار انفجار شد که تا کنون مرگ 26 نفر از کارگران آن تایید شده است و 9 نفر دیگر همچنان داخل معدن هستند.

۱۳۹۶/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...