نسخه چاپی

طلسم قلعه‌نویی می‌شكند؟

تراكتورسازی در حالی در فینال جام حذفی به میدان می‌رود كه سرمربی این تیم امیدوار است ناكامی‌هایش به پایان برسد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال با 5 عنوان قهرمانی، تلخ‌ترین و در عین حال ناکام‌ترین سال‌های مربیگری خودش را سپری می‌کند اما فرصت حضور در فینال جام حذفی می‌تواند به این ناکامی‌های مداوم پایان دهد؟

قلعه‌نویی پنج فصل پیش آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران را با آبی پوشان استقلال کسب کرد اما پس از آن در سه فصل پیاپی حتی موفق به حضور در بین 3 تیم بالای جدول نشد.

حضور در مکان‌های پنجم و ششم جدول لیگ و البته اختلاف با تعدادی از ستاره‌های آبی پوش همچنین اختلافات با مدیریت باشگاه منجر به جدایی قلعه نویی از استقلال شد. در نهایت سرمربی آبی‌پوشان در یک فصل تلخ با مجموع 9 شکست و البته حاشیه‌های فراوان از این باشگاه جدا شد.

تراکتورسازی بهترین گزینه برای تکرار افتخارات سال‌های نه چندان دور به شمار می‌رفت که قلعه‌نویی در این باشگاه هم فصل اول در جایگاه چهارم جدول ایستاد و در فصل 95-96 بهترین جایگاه چهار فصل اخیر کارنامه‌اش را با حضور در رتبه سوم جدول تجربه کرد. دور ماندن از پله‌های اول و دوم جدول در چهار فصل پیاپی در کارنامه کاری این مربی بی‌سابقه بوده است.

با این وجود قلعه‌نویی که در چهار فصل اخیر توفیقی در رسیدن به قهرمانی یا حتی نایب قهرمانی لیگ پیدا نکرده نمی‌خواهد فرصت رسیدن به اولین جام را در این مقطع از دست بدهد و روز پنجشنبه هفته جاری در فینال جام حذفی به دنبال عبور از طلسم ناکامی‌هاست.

شاید اگر این بار هم دست قلعه نویی به جام نرسید با توجه به شرایط نیمکت تیم‌های مدعی این مربی یک فصل دیگر از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی ناکام بماند خصوصا با توجه به اینکه در صورت جدایی از تراکتورسازی امکان حضور در استقلال و سپاهان هم وجود نخواهد داشت و قلعه نویی فصل آینده نمی‌تواند در یکی از تیم‌های مدعی فوتبال ایران حضور پیدا کند!

دیدار فینال جام حذفی ساعت 20:30 پنجشنبه هفته جاری در خرمشهر بین‌ تیم‌های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۶/۲/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...