نسخه چاپی

موفقیت دولت روحانی در تعطیلی كارخانه‌ها

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای به حسن روحانی اعلام كرد: اكثر كارخانجات قدیمی و سابقه دار كشور كه جنگ جهانی و جنگ تحمیلی آنها را تعطیل نكرده بود، در دولت شما تعطیل شد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای به حسن روحانی اعلام کرد: در دولت شما، قراردادهایی مانند قرارداد 2030، FATF و IPC منعقد شد که در آن چیزی جز خیانت به مردم و ایران نبود.

در ابتدای این نامه خطاب به روحانی آمده است: خیلی خوشحالیم که حضرتعالی بعد از چهار سال در میان مردم قرار گرفتید و مستقیما با مشکلات مردم و جامعه برخورد کردید. آقای روحانی در دولت، نجومی بگیرانی چون صفدرحسینی و یاران وی شناخته شدند و به جای برخورد ذخیره نظام نامیده شدند، دولت بجای رسیدگی به مشکلات آب و هوای خوزستان، هوای آلوده و غباری این استان را عذاب الهی نامید، دولت بجای رسیدگی به کشته شدگان و مجروحان قطار مشهد تبریز، گفت مشکلی ندارد، همه بیمه هستند.

در ادامه تاکید شد: آقای روحانی رشد علمی کشور در این چهار سال افت شدیدی داشته است. تمامی تلاش‌ها و دستاوردهای دانشمندان هسته ای که با دست خالی و با وجود تحریم‌ها، به غنی سازی 20 درصد رسیده بود، سیمان کاری و تعطیل و عملا تمام مراکز هسته ای به موزه تبدیل شده است. آقای روحانی علی رغم صحبت‌هایتان مبنی بر پذیرفتن نقدها، همیشه منتقدان دلسوز خود را تندرو، افراطی، بی سواد، بی شناسنامه، جهنمی، دلواپس و... خطاب کردید.

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: اکثر کارخانجات قدیمی و سابقه دار کشور که جنگ جهانی و جنگ تحمیلی آنها را تعطیل نکرده بود، در دولت شما تعطیل شد مثل ارج و...

آقای روحانی، میدان برای سخنرانی و فعالیت ساکنین و فعالین فتنه 88 در دانشگاه ها باز بود و هر اقدامی خواستند، به راحتی انجام دادند. در این چهار سال تمامی کاسبان بازار، از نبود مشتری و بازار کار به شدت می نالند و نگران درآوردن یک لقمه نان برای خود و خانواده ی خود هستند.

در ادامه آمده است: آقای روحانی، حوادث تلخ منا، کشته شدن حاجیان، تعرض به نوجوان ایرانی در فرودگاه اتفاق افتاد اما دولت بجای محکومیت و برخورد قاطع، حرف از دوستی و برادری با عربستان سعودی زد شد . قرار بود عزت به پاسپورت ایرانی بازگردد، اما سرگردانی وزیر بهداشت در آسمان ایران و قطر و کویت برای اجازه نشستن در فرودگاه عربستان و نهایتا ورود از کشور ثالث به عربستان، برهنه کردن زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس به بهانه بازرسی، ذلت تمام بود.

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: ترسیدید سایر کاندیداها، حرف‌هایی بزنند و نتوانید جواب بدهید، بخاطر همین مناظرات زنده را لغو کردید که بامخالفت شدید قاطبه مردم روبرو و مجبور به عقب نشینی شدید. در دولت شما، قراردادهایی منعقد شد که در آن چیزی جز خیانت به مردم و ایران نبود، مثل قرارداد FATF و IPC و 2030 و...

در ادامه امده است: قرار بود در برنامه‌های مدون شما، در طی مدت کوتاه صد روزه، تمامی مشکلات اقتصادی کشور حل شود، اما عین آب خوردن زیر حرف خود زدید و گفتید من نگفتم

قرار بود بلافاصله در روز اجرای برجام، تمامی تحریم های اقتصادی، بانکی و تجارتی برداشته شود، بعد از n ماه نه تنها هیچ تحریمی برداشته نشد، بلکه تمامی تحریم ها تمدید شد و تحریم های جدید وضع شد. رهبری بارها تذکر داده بودند، آمریکا غیرقابل اعتماد است، اما خودسری کردید، خطوط قرمز نظام را که مورد تاکید رهبر بود، زیرپا گذاشتید ونهایتاخودتان اعتراف کردید که "آمریکا به تعهداتش عمل نمی‌کند" و کاسه چه کنم دست گرفتید.

در خاتمه تاکید شد: آقای روحانی ماجرای دیروز معدن یورت خشم فروخورده شریف ترین انسان‌های ایران اسلامی بود. شانس آوردید ماشین سفارشی ضدگلوله تان به فریادتان رسید. آقای روحانی سر خود را از ماشین ضدگلوله تان دیر بیرون آوردید، سرتان را دیر بیرون آوردید تا ببینید سفره کارگر نان ندارد، آقای روحانی چه دیر میان مردم آمده اید و چه زود رفتید.

۱۳۹۶/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...