نسخه چاپی

زنگنه: انتظار نداشتم تیرهای خودی به سمتم بیاید

بیژن زنگنه می‌گوید، زمانی كه می خواستم وزیر شوم، فكر می كردم داریم وارد میدان مینی می شویم كه خارجی ها آن را گذاشته اند و باید آن را پاكسازی كنیم؛ ولی انتظار نداشتم تعداد تیرهایی كه از تك تیراندازهای خودی به سمتم بیاید از تعداد مین هایی كه در زمین كاشته شده است بیشتر باشد.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، وزیر نفت در پیامی تصویری که پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر کرده، گفته است: زمانی که می خواستم وزیر شوم در مجلس و زمان رأی گیری گفتم می دانم اگر به من رأی بدهید مرا به هتل پنج ستاره یا مسافرخانه شمس العماره نمی فرستید؛ ما یک ویرانه تحویل گرفتیم. از سویی دیگر فکر می کردم داریم وارد میدان مینی می شویم که خارجی ها آن را گذاشته اند و باید آن را پاکسازی کنیم ولی انتظار نداشتم تعداد تیرهایی که از تک تیراندازهای خودی به سمتم بیاید از تعداد مین هایی که در زمین کاشته شده است بیشتر باشد. بخشی از وقت من صرف این شد که این حاشیه های داخلی را حل کنم. انتظار نداشتیم آنقدر مخالف داخلی و آنقدر اصطکاک در داخل برایمان وجود داشته باشد و اصلاً نخواهند که کار کنیم.

وی افزود: اصلا منافع ملی کجا رفت؟ چرا نمی گذارید کار پیش رود؟ چرا برای هر چیزی آنقدر مقاومت می کنید؟! حالا یک عده ای بسیج شده اند که دولت موفق شود. باید دست به دست هم دهیم تا کشور توسعه پیدا کند. ما دشمنان بزرگی در منطقه و جهان داریم و با این همه دشمن بازهم باید مخالف داخلی به این سرسختی داشته باشیم؟! معتقدم همه باید دست به دست هم بدهیم. همه باید با هم کار کنیم. عیبی ندارد اگر مواضع مان مختلف باشد، اما کمک کنیم به همدیگر تا اینکه ایران توسعه پیدا کند. مشکلات مردم کاهش پیدا کند؛ چاره ای جز این نیست وگرنه کشور دچار خطرات بسیاری جدی می شود.

۱۳۹۶/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...