نسخه چاپی

انصارى فرد در استقلال ، ساموئل در پرسپولیس؟

شاید در نیم فصل شاهد یك معامله بزرگ میان سرخابى ها باشیم به این ترتیب كه انصارى فرد آبى پوش بشود و ساموئل قرمز پوش. كریم انصارى فرد به چند تن از دوستان استقلالى اش گفته بابت انتخاب پرسپولیس ناراحت است .

به گزارش نمابه نقل از تابناك، يكى از دلايلى كه باعث شد او از ليست بازى با سپاهان بيرون بيايد همين حرف هايى است كه به دوستان استقلالى اش زده و اين موضوع به گوش رويانيان هم رسيده است. اكنون رابطه انصارى فرد و مسئولان باشگاه پرسپوليس به واسطه اين شايعات تيره و تار شده و انصارى فرد هم بى ميل نيست نيم فصل از پرسپوليس جدا شده و به تيم ديگرى برود. يكى تيم روسى انصارى فرد را مى خواهد اما اگر ديديد او ناگهان سر از استقلال در آورد چندان تعجب نكنيد.

از طرفی ساموئل هم که در استقلال کمتر به بازی گرفته می شود دوست دارد از این تیم جدا شود .

على فتح الله زاده هم در گفت و گويى صراحتا اعلام كرد اين بازيكن را مى خواهد و شايد در نهايت كار به جايى برسد كه مديران سرخابى براى از بين بردن مشكلات و كمبود هاى خود با يكديگر معامله بزرگى را انجام دهند. پرسپوليس در خط حمله مشكلات آن چنانى ندارد اما در خط ميانى با كمبود بازيكن رو به رو است.

از اردوگاه سرخ نيز خبر مى رسد كه آن ها بى ميل نيستند انصارى فرد را با ساموئل معاوضه كنند. حال بايد منتظر ماند و ديد آيا اين شايعات در نيم فصل به حقيقت خواهد پيوست يا اينكه هم انصارى فرد در پرسپوليس مى ماند و هم ساموئل در استقلال! اما آنچه مسلم است اين جا به جايى به سود هر دو طرف خواهد شد. يعنى هم مشكلات استقلال برطرف مى شود و هم مشكلات پرسپوليس. آيا اين معاوضه شكل واقعى به خود خواهد گرفت؟

۱۳۹۱/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...